Mieheni löysi " hyljätyn koiranpennun" metsästä..
Mieheni oli kävelyllä ja katselemassa metsiä kun hän löysi metästä pinen suloisen koiranpennun joka oli tien vieressä yksi kököttämässä.
Siinä oli ollut vieressä auton renkaan jäljet, mieheni ajatteli että se on joku hyljätty taikka itse tullut sinne metsänreunaan. Siinä on kylä ihan aika lähellä. Mieheni eläinrakkaana ihmisenä, toi sen meillä koska oli aika kylmä jo ja se värjötteli siellä yksin. Hän laittoin lehteen ilmoituksen löytyneesä koiranpennusta.
Se on ollut nyt meillä tovin ja on ihana jekkunen. Mutta huomasin jotain outoa siinä nyt viime päivinä. Minusta se on kasvanut todella nopeasti, sillä on pitkä häntä ja pitkä kuono, silmät sellaset keltaisen viiruset. Hoksasin tänään myös että en ole koskaan kuullut sen haukkuvan! Tänään kuulin siis eka kerran kun se haukahti siellee oudosti, se ääni on jotenkin hakkaava.
Tää voi olla ihan hullua, mutta minusta tuntuu että mieheni toi meille sudenpennun! Voiko olla näin? Onko kukaan nähnyt koskaan sudenpentua?
Kommentit (81)
http: //fi. wikipedia. org/ wiki/ Ceskoslovensky_vlcak
Tuolla sivun alhaalla on se toinen kuva :)
omistajaa ei ole löytynyt.
Vierailija:
se saattaas olla koirsusikin, mutta kiltti luonne sillä on. Se vaan kävelee sillee oudosti, tosi nopeesti ja hiljaa. Joskus se nuolee naamaakin iloisena mutta ei heiluta häntäänsä ikinä. Mies kyllä sanoo että se on saksanseisoja mutta minusta se on suden näköinen, ei koiralla ole tollasia silmiä. Mies on vihanen mulle tosa ihan.ap.
" hyppäsi päälle, katsoi suoraan silmiin" .
Jännä tarina, ei sillä!
En ole hyvä kirjoittamaan,mutta juttu on totta! Enkä kuullut sitä kun olin itse lapsi vaan se tapahtui 50 vuotta sitten.
Olinko 8?
Et vissiin tunne rotuja kovin hyvin jos nyúo kaksi sekoitat toisiinsa!! Ziisus...
Poika oli isän kaveri. Isäni oli hautajaisissa mukana.
Isäni lapsuudessa eräs perhe otti sudenpennun lemmikiksi kun perheen isä ampui emon,toinen pentu oli heikko ja kuoli.
Eräänä yönä parin vuoden päästä perheen isä heräsi siihen että jokin kosketti hänen käsiänsä,susi seisoi hänen " päällä/yläpuolella" ja tuijotti häntä suoraan silmiin. Kun mies tönäisi sutta se kävi kurkkuun kiinni,tappoi miehen ja hyppäsi ikkunan läpi ulos ja juoksi pois.
onpa iso koiranpentu ja sanonut vielä että onpa ihan oikean pedon näköinen. Ei ollut muuta sanonut.
Mutta oli se kysynyt mieheltäni jälkeenpäin kun oli nähnyt kadulla sitä että haukkuuko se teidän koira. Joten minä vähän siitäkin aloin ajatteleen kaikkea, jos se lääkäri ihmetteli että mikä se otus oikein on.
ap.
Isäni ei ole koskaan valehdellut minulle,ja hän aina kertoo samaa tarinaa. Pelkää koiria hirveästi.
Miksi edes vaivauduin kertomaan.
nyt se on tossa lattialla makaa ja on kyllä ihan suden näköinen, vaikka onkin niin pieni :(
Ei se yksin siellä metsässä pärjäisi. Ei se teille mitään pahaa tee, vielä :) Ihana tarina :)
Voin sanoa mielipiteeni rodusta.
-Entinen hybridikasvattaja-
laita kuva nettiin ja linkitä kuva tänne.
Kyllä täällä joku tunnistaa, mikä se on.
sitten vaan linkkiä tänne niin annetaan oma mielipide
kun kuva on ladattu sivulle, kopioit linkin. se on se ylin niistä aijaan tarjoamista vaihtoehdoista. sitten vaan " maalaat siniseksi" tekstin, painat ctrl + c ja sen jälkeen tuut tänne, painat tekstin kohdalle ctrl + v
palikkaohjeet, joilla onnistut
Pitää odottaa kun mies tulee kotiin. Miten tähän voi laittaa linkin? ap
Voit vaikka ihan tarkistaa paikalliselta suurpetovastaavalta, että Suomessa susi ei ole tappanut yhtään ihmistä viimeisten 100 vuoden aikana. Tieto löytynee nopeasti googlettamallakin... Aika vanha sun isäs! ;-)
Vierailija:
Isäni lapsuudessa eräs perhe otti sudenpennun lemmikiksi kun perheen isä ampui emon,toinen pentu oli heikko ja kuoli.Eräänä yönä parin vuoden päästä perheen isä heräsi siihen että jokin kosketti hänen käsiänsä,susi seisoi hänen " päällä/yläpuolella" ja tuijotti häntä suoraan silmiin. Kun mies tönäisi sutta se kävi kurkkuun kiinni,tappoi miehen ja hyppäsi ikkunan läpi ulos ja juoksi pois.
Ei tuo process. php edes ole linkki siihen kuvaan. Linkki menisi ihan väärään sivuun.
Rokotukset antava eläinlääkäri tietää kyllä mikä otus on.