Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkalaiset pettymykset ja vastoinkaymiset ovat sinusta tavallista elamaa ja ne kuuluu kestaa? Mita pettymyksia olet elamssa kohdannut ja miten niista selvinnyt?

Vierailija
08.11.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaus, tavanomaiset riidat ja erimielisyydet läheisten kanssa, väliaikainen taloudellinen niukkuus, vanhojen isovanhempien tai vanhempien luonnollinen kuolema. Nämä siis tulivat mieleen sellaisina vastoinkäymisinä, jotka normaalivahvan ihmisen pitäisi psyykkisen työn jälkeen olla selvittänyt.

Itse olen päässyt elämässä helpolla. Minulla ja läheisilläni on ollut tuuria. Elämääni mahtuu taloudellista niukkuutta, läheisen vakava sairaus ja normaaleja ihmissuhdeongelmia. Hyvin olen näistä selvinnyt, mutta tosiaan olen päässyt helpolla.

Vierailija
2/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli todella sellaiset yleiset, kuten yksittäisen asian epäonnistuminen, parisuhteen päättyminen, työnhaussa tai opiskeluvalinnassa hylätyksi tuleminen. On kuitenkin yksilöllistä, miten paljon tällaisen kestäminen vaatii aikaa, työtä ja läheisten tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä se, että aina kaikki ei mene, niin kuin oli ajatellut ja että vaikka tekisit mitä, aina joku on tyytymätön.

Jonkinlaisia pieniä reputtamisia ja epäonnistumisia on kaikkien elämässä. Vaikka myönnän, että olen itse kuitenkin päässyt tosi helpolla.

Vierailija
5/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, ettei minusta ikinä tullut mitään siihen ammattiin, josta olin koko ikäni haaveillut. Asia on vieläkin raskas, vaikka löysin ihan hyvän ja mieleisen toisen ammatin. Haaveammatista puhuttaessa muistan sen tuskan, häpeän ja turtumuksen, joka vaivasi minua useita vuosia. Olin vaan niin tyhmä ja huono.

Vierailija
6/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiiliopettaja koulussa, koulukiusaaminen yläasteella, unihäiriöt ja/tai kyvyttömyys laatia arjen aikataulua koulun mukaan, lähipiirin välttelevä/vähättelevä suhtautuminen, sijaisvanhemman kuolema, biletykseksi verhoiltu päihderiippuvuus, työttömyys, paskatyöt, paskatyönantajat, kyvyttömyys solmia tasavertaisia suhteita (so. halu miellyttää miestä, ketä tahansa), taloudelliset ongelmat... Onhan noita ja kyllähän tässä alkaa olla henkinen kantti koetuksella. Kaikkea ei sittenkään tahdo kestää.