Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi äit.pakkauksen makuupussin?

08.11.2007 |

Hei!

Tietääkö joku, että mistä voisi ostaa/tilata äitiyspakkauksen makuupussin, uuden (tai käytetynkin)? Netistä löytyy vain kalliita retropusseja tai unipusseja ja monet käytetytkin toivotaan kotiovelta haettaviksi ja tietysti jostain kaukana olevasta kaupungista...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Laita s.postia mulle jos kiinnostaa. Meillä on myytävänä uusi makuupussi, ei ollut käyttöä.

tih78@hotmail.com

Vierailija
2/5 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useinkin törmännyt kirppareilla vanhoihin äitiyspakkauksen makuupusseihin, hinta on ollut yleensä n. 5¿.

Muistaakseni myös Reiman tehtaanmyymälässä Parkanossa on joskus ollut edellisvuotisen äitiyspakkauksen pusseja myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei otettu äitiyspakkausta. Ostettiin vauvalle Lennen makuupussi Bobosta n 20¿. se on saman kokoinen kuin äp pussi. Lisäksi meillä on joutsenen untuva pussi talveksi.

Vierailija
5/5 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...liian nopea enter-sormi! ;)

piti siis sanoa, että eikös finlayson valmista pussit? josko ihan niiden myymälästä löytyisi? ainakin on joskus ollut niitä äp:n pussilakanoita niitten myymälässä myynnissä.

myös reiman kankaanpään myymälässä oli äp:n makuupusseja myynnissä, olisko maksanut kympin.