Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä muualla SUSIA nyt?

Vierailija
08.11.2007 |

Meillä Akaassa (Pirkanmaalla) nähty jo 12 sutta taajamassa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies löysi tämän " hyljätyn koiranpennun" metsästä. Sillä on oudon pitkä häntä ja silmät viiruset. Tiedä sitten mikä on koiriaan.

Vierailija
2/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan taajamassa, 3-tien varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla odotan milloin ensimmäinen susi ja pieni koululainen sattuvat kohdakkain... Mutta Eu ja viherpiipertäjät tietää tämänkin asian paremmin, susia on liian vähän

Suosittelen susien suojelijoille telttaretkeä ItäSuomen metsiin, minä voin opastaa kivalle telttapaikalle

Vierailija
4/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Viialalainen

Vierailija
5/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suosittelen susien suojelijoille telttaretkeä ItäSuomen metsiin, minä voin opastaa kivalle telttapaikalle

Miksi ihmeessä kukaan menisi teltalla metsään susien luo? Ei ole tarvetta. Susi asuu metsässä, ei ihminen. Ihminen asuu talossa. Laita sinäkin aita pihalle, te muut valittajat myös.

Ja pitäkää ne eläimet laitumella AIDAN takana. Ja jos haluaa asua susialueella, niin ei kannata laittaa lehmiä metsälaitumelle! jne.

Tai sitten muuttakaa muualle. Kukin saa valita asuinpaikkansa ihan itse.

Vierailija
6/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että täällä Itä-Suomessa meidän pitäisi aidata pihamme ja olla liikkumatta metsissä? Saakos kaupassa käydä kävellen, oikaisten metsän läpi? Vai pitäisikö meidän kaikkien muuttaa ruuhkautuneeseen Etelä-Suomeen? Et VOI olla tosissasi.

Minä käyn koirieni kanssa metsässä joka päivä, ja ei ole kiva pelätä koko ajan, milloin koiralla menee taas häntä luimuun ja alkaa vetää kotia kohti. Nautin luonnosta, mutta susien pelko kyllä syö sitä nautintoa.

Vierailija
7/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihiniemessä, Pappilankylässä, Ellilän kievarin liepeillä, myös Tarttilassa.

T:toijalalainen

Vierailija
8/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei asu metsässä kun niitä on liikaa! ne tulee pihoihin ja vievät koirat tarhoista, aitojen sisästä.

Ja jos me kaikki tullaan sinne ruuhka suomeen niin kyllä ne sudetkin leviää sinne kun on vapaata tilaa temmeltää

Sudella ei ole luontaisia vihollisia, jos ihminen ei pidä sutta aisoissa niin kuka?

En ole pyytänyt ketään asumaan telttaan mutta luonnonystävillä ei ole varmaan mitään pientä luontoretkeä vastaan?

Ps. nämä sudet ei pelkää enää ihmistä

Vierailija
9/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta ihmistä susi on tähän mennessä tappanut? Ihan vaikka 100 vuoden säteellä.

Vierailija
10/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä nähtiin suden jäljet puolen kilometrin päässä mumolassa. Ei leiki lapset enää yksin siellä ulkona...

Vierailija
11/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se päivä on vielä tulossa kun jotkut haluaa paapoa näitä petoja.

Muistakaa tämä ketju sitten kun ihmetellään miks kukaan ei tehnyt mitään vaikka tiedettiin lasten koulutiellä olevista susista!

Ja tämän ketjun susifanit voi mennä sit kertomaan niille vanhemmille että susikin tarvii ruokaa

Vierailija
12/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisia susien puolustajia?

Vierailija
13/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sudet aitojenkin sisään tulee.

Vierailija
14/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sudella ei tosiaan ole luontaista vihollista, ja se on myös petoeläin. Siksi sen saalistusviettiä ei sähköpaimen pidättele. Jos susi kuuluu luontoon ja ihminen kaupunkialueelle, miksi susi sitten kovasti haluaa ihmismäiseen ympäristöön, kuten piha-alueille, taajamiin, pihoihin, koiratarhoihin?

Vierailija
15/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tulevat takaisin minä ostan haulikon!

Vierailija
16/46 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin olen asunut tässä samalla paikalla 30 vuotta ennen susia. Niin sinunko mielestä se on minun muutettava muualle kun sudet valtaavat kotipihaa??? Sudet kuuluvat erämetsiin kauas ihmisasutuksesta. Joten menkööt takaisin sinne, eikä muuta tähän asutusalueelle.

Vierailija:

Vierailija:

Miksi ihmeessä kukaan menisi teltalla metsään susien luo? Ei ole tarvetta. Susi asuu metsässä, ei ihminen. Ihminen asuu talossa. Laita sinäkin aita pihalle, te muut valittajat myös.

Ja pitäkää ne eläimet laitumella AIDAN takana. Ja jos haluaa asua susialueella, niin ei kannata laittaa lehmiä metsälaitumelle! jne.

Tai sitten muuttakaa muualle. Kukin saa valita asuinpaikkansa ihan itse.

Vierailija
17/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköhavaintoja pihapiiristä viikoittain ja syötyjä koiria tasaisin väliajoin...

Toivottavasti koulukyydit pelaa että ei aamuhämärissä lapset satu suden aamupalaksi

Vierailija
18/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten on ihan kiva lukea ja samalla oppia itsekkin jotain uutta.

Vierailija
19/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvontaa ja se louskuttaa välillä kuin raivotautinen. Öisin pelkää.

Vierailija
20/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, koirat just houkuttaa susia paikalla.

Ei ole sellaista koiraa mikä sudelle pärjää.. ja kun sudet yleensä kulkee vielä laumoissa.

Ihminen aseen kanssa ainut mitä susi vähän kartaa... huonosti sitäkin