********HUHTIHIPPUSTEN MARRASKUU************
No aloitinpa sitten meille uuden kuun pinon kun sitä ei kukaan muu ollut tehnyt :) :)
Tuija + Vilma 7kk
Kommentit (22)
kotona taas :) -tai no,perjantainahan me jo kotiin tultiin. Tosi kiva reissu oli. Tai tietty myös rankka kun sielä kaikki eri rakennuksissa ja niitten väliä sit mentävä lasten kans. aina oli tavarat just väärässä rakennuksessa :)
Mikistäkin niin söpö kuva hennalla!
Ja Saagalla oikeen vauhti päällä sen liikkumisen kanssa! -se kyllä jännä kun jonkun liikuntamuodon oppivat niin sitten tulee ne kaikki muutkin vauhdilla.
Täällä ei vieläkään liikuta mihinkään. Jostain luin että kunhan viimeistään 10kk iässä lähtee liikkeelle niin on ihan normaalia. Ja siihenhän nyt on vielä monta kuukautta.. :) Eiköhän Laurikin sen liikkumisen vielä tässä joskus keksi.
Niin,ja harmi kun on monilla nuo yöt mennyt niin vaikeiksi.. Varmaan täälläkin sitten kun liikkumaan oppii. Nyt Lauri on sen melkeen pari kuukautta pääsääntösesti nukkunut yöt läpi. Käy nukkumaan n. 20.30 ja herää siinä 7 aikoihin. Ite kyllä mielellään nukkusin vielä vaikka tunnin pitempään,mutta minkäs teet kun on tälläset aamuvirkut lapset. Nettakin aina ollut. Tänäänkin heräsivät jo puol7 jälkeen. Noh,mutta kunhan menee ajoissa itekkin nukkumaan niin ei se nyt niin kamalaa ole. :) Ja aika tyytyväinen saa noista unista olla,monilla kun kuullostaa olevan paljon huonommin.
Kivaa kun Lauri tuola reissussa oppi nukkumaan ulkona,kun sielä ei oikein muuta mahdollisuutta ollut. Niin nyt olen sitten kotonakin yhdet unet nukuttanut pihalla. Saa ainakin raitista ilmaa jos ei muuten jonain päivänä tule ulkoiltua.
Mutta eipä kai mulla muuta nyt ollut :)
Viva ja Lauri 7kk+
Aivan ihana toi Jennan joulu-kuva!Siis niin tyylikäs ja suloinen!En mä tiennykään että ne tekee noin hienoja. Mä oon saanu tutuilta aina niitä perus itseotettuja kuvia joissa vauva istuu lattialla tonttupuvussa. Ajattelin että en haluu nyt sellaisia "tylsiä" ja tulee niin kalliiksikin joten postitan ihan tavallisia kortteja. Tollanen olis kuitenki ollu hieno!
Meillä on ihan sama tilanne kuin Cathalla. Miki meni ennen klo 20 nukkuu, mut nykyään saattaa silloin hetkeks herää ja sitten herää valvomaan moneksi tunniksi, tai ei edes nukahda välissä vaan kitisee/leikkii sängyssä monta tuntia..ja aamulla herää vasta n. 9.30. ja yöllä siinä välissä heräilee useasti eikä nukahda ennen kuin pääsee viereen, ihan kainaloon ja saa tissiä. ja ihan vieressä pitää olla ja kättä antaa jota se voi puristella/paijata...siinä on sitten ite ihan jumissa...Just olin niin tyytyväinen kun miki oppi menee klo 20 nukkuu,heräs vasta 5-6lta tissille ja 8lta kokonaan puurolle. Mutta se oli taas vain lyhyt vaihe....
Onpa täällä nyt hiljaista taas....Missä kaikki on???Mä oon taas näköjään täällä enemmän, kun ei oikein ulos oo tullu mentyä säiden ym takia. No kohta pitää alkaa taas pakkaa, ja sitten mua ei täällä varmaa näykään vähään aikaan, kun muutetaan sunnuntaina. Onneksi. Vihdoin!Tosi ankeeta asuu täällä yksiössä joka on ihan täys muuttolaatikoita ja jätesäkkejä...No ei enää kauaa, ja sitten osaa arvostaa uutta isoa asuntoa!!:)
Miki ei vieläkään ryömi. Istuu jo paljon suoremmassa syöttötuolissa, mutta ei vielä itsekseen. Enkä mä sitä nyt erityisemmin opetakaan, koska sitten se ei ainakaa lähde liikkeelle jos oppii kunnolla istuu...
Miki on muutenki nyt ollu varsinki aamupäivisin melko huonotuulinen...ei kiinnosta yhtään olla itsekseen lattialla...syliä haluu ym. No sille on hampaita lisää tulossa ja nuhaakin,niin kaipa se on syynä. Ulkomaailmassa, kaupoissa ym Miki onkin sitten taas tavalliseen tapaan niin iloinen, suupielet korvissa, tai silloin kun isi tulee kotiin. Jännä miten se aina piristyykään siitä.:D
Mutta ei nyt muuta, pakko vaan nyt jatkaa tota pakkaamista, vaikka tylsää onkin.:)
Nauttikaahan nyt lumesta, viikonloppuna kuulemma tulee taas vettä pääkaupunkiseudulla...!
-Henna ja Miki 7,5 kk-
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=53a33899-badc-11dd-9c55-…!