Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYTTÖVAUVOJEN ÄIDIT! Kysymys... :)

07.11.2007 |

Eli kertokaa tyttövauvojen äidit, tunnistaako tyttömäiset merkit (pimpin) hyvin rakenneultrassa?? Itselläni on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä, mutta sukupuolta ei ole koskaan ultrassa kysytty enkä ole niin osannut katsoakaan. Nyt viidettä odotellaan ja rakenneultra oli viime viikolla. Sukupuolta ei kysytty, mutta jotenkin näkymät oli hyvät ja molemmille, itselleni ja miehelle jäi vahva tunne, että tyttö tulee. Oli kuin kaksi hieman pullottavaa sivuilla (häpyluut) ja viiva tai rako keskellä. Voinko luottaa näkemäämme? Kertokaa kokemuksianne! teillä on vielä tuoreessa muistissa :)

Ja ihania vauvahetkiä! Saan omani maaliskuussa. Tytön... tai pojan! ;)

Omppis

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse ylimääräisessä ultrassa 23-viikolla ja siellä kysyin sukupuolta. Lääkäri esitteli sitten neidin alapään ja sen kun näin en olisi voinut erehtyä; ihan pimppi oli ;) Saatiin pari kuvaakin muistoksi :) Myöhemmin kyllä niitä sitten epäuskoisena tiirailin, että olihan se nyt varmasti tyttö, kun olin kauheasti vaaleanpunaista ostellut. Mutta muistan selvästi sen tunteen siellä ultrassa kun näin ihan omin silmin että tyttö se on.

No, lopultahan tietenkin uskoin vasta sitten kun näin ihan oikeasti että tyttö sieltä tuli. ;)

Mukavaa loppuodotusta!

Vierailija
2/3 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 2.5 vuotta sitten meille esiteltiin " tyttö" . En olisi osannut erottaa itse siitä pysähtyneestä(kään) kuvasta. Siinä kuitenkin näkyi 2 " riisinjyvää" jotka siis viittasi tyttöön. Pari kuukautta sitten meille esiteltiin " poika" , ja olihan siinä sellainen pullistuma, mutta en olisi sitäkään kunnolla erottanut ilman kätilön apua.

Sitähän ei nyt vielä tiedetä onbko poika poika, mutta kyllä toi tyttö oli ihan oikea veikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön ja pojan ulkoiset sukupuolielimet on lähes samannäköiset tietyille viikoille asti ja siksi lääkärinkin on vaikea niitä sata varmalla erottaa toisistaan. Meillä kyllä on lääkärin arvio ollut aina oikein vaikka vkolla12 tehtiin eka ultra jossa jo näkyi selvästi sukupuoli :)

Tytöstä en ois osannut itse erottaa vaikkaa näkyvyys tarjottiin useita kertoja ultrissa :)