Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sukupuolesta...

07.11.2007 |

Hei!

Odotuspuolelta pomppasin tänne kysymään tällaista kysymystä, että jos olette itse nähneet ultrassa vauvan sukupuolen (lääkäriltä kysymättä) niin onko se ollut oikea näkymä/aavistus?

Meillä oli rakenneultra viime viikolla ja olemme mieheni kans molemmat lähes varmoja, että tyttö tulee. Pippelin tilalla oli kuin viiva tai rako... Mietin vain voiko näkemään luottaa vai tuleeko vielä synnärillä yllätys mukaan ja syntyykin poika?! ;)

Kertokaa kokemuksianne. Näyttääkö pimppi ultrassa kuin kaksi aavistuksen verran pullottavaa sivuilla (häpyluut) ja keskellä viiva..?

KIITOS ja tsemppiä synnytyksiin ja onnea kaikille joilla se jo on takana!!

Toivottelee, Omppuäippä :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä osaa vastata sinulle viivoista ja raoista, mutta itseäni mietityttää sama asia; tyttö vai poika. Olen käynyt kahdessa ultrassa ja kahdessa 4D-tutkimuksessa. Missään em. tutkimuksessa ei selvinnyt varmaksi kumpi tulee, en myöskään itse nähnyt " mitään" . Mutta, minulla itselläni on tyttöfiilis. Mahakin on erilainen kuin pojalla, vaikka sekä lääkäri että terveydenhoitaja sanoivat ettei mahanmuoto kerro mitään.

Vierailija
2/5 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan ultrassa en itse nähnyt mitään, mutta mies ja kätilö/lääkäri sanoivat, että tuossa on " kivespussit" ja oikein kuvankin sain kyseisestä asiasta,

mutta edelleenkään vaikka poika tulikin en näe missään minkäänlaista

kivespussia saatikka pippeliä itseään.

Mieskin yrittää aina kovasti näyttää, mutta ei hahmotu.

Poika siis tuli niinkuin veikattiin ja oikeinpa näytettiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä ei näkynyt mitään jalkovälissä, mutta pojalla roikkui selvästi jotain jo ekassa ultrassa. ja omiin silmiini perustan tämän, ja oikein näin. ja molemmat ovat ihania!

Vierailija
4/5 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin rv.27 yksityisellä lääkärissä ja samalla katsottiin sukupuoli,poika olisi tulossa! Näytti kivespussit ja " tapin" .

Itsellä oli koko ajan tyttöolo jo yhden tytön tehneenä,eli ei oireita koko raskaudessa... Maha oli ainoastaan edessä töröllään,niin kuin sanotaan poikamahan olevan ja suuri maha olikin. Tytöstä ei ollut mahaa juur lainkaan...

Vaan kuinkas kävikään,synnytin 4 viikkoa sitten TYTÖN!

Oli aikamoinen yllätys,positiivinen sellainen...

Onnekseni en alkanut hamstrailemaan poika vermeitä ym...

Elikkä ei niihin ultriin kannata uskoa ihan tosissaan,ellei näe todella esim.4D ultrassa sukupuolta!!!

Vierailija
5/5 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä sukupuoli sanottiin jo NT-ultrassa ja siitä lähtien kun kävin neljän viikon välein ultrattavana, niin aina lääkäri näytti " pussit ja tapin" ja poika siis syntyi!

Tästä lääkäri sanoi NT-ultrassa ettei ole varma, koska tyttöjen sukuelin on vielä niin turvonnut että sen voi helposti sekoittaa pippeliin. Rakenneultrassa (rv21+muistaakseni) sitten nähtiin kolme viivaa ja lääkäri sanoi, että tyttö on tulossa! Tämä varmistettiin pari viikkoa sitten (rv29+), nyt sukuelin muistutti jo ihan pimpsaa.

Vaikeaa on kyllä itselle uskoa, että tyttö olisi tulossa kolmen pojan jälkeen! ;)

-Allu ja Pupu rv31+