Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuolaako miehesi salaa kiinteitä, hoikkia, nättejä misuja?

Vierailija
07.11.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin ylpeä ettei lapsi muuttanut vartaloani, tai muutti mutta sain helposti kiinteydyttyä uudelleen.

Lisäksi rinnat jäivät kokoa isommaksi eikä edes roiku :)

Vierailija
2/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen tiedän, että mies pitää mielummin Naisesta kuin tytöstä eli lihaa pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin miehiä kuin vain miestäni.

Vierailija
4/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan muotoja. Eikä mies kyllä osaa kuolata ' salaa' , heh.. Jos joku rinnakas ja vähän muodokkaammalla pepulla varustettu selkeästi salilla käyvä nainen kävelee ohi, niin ei sitä voi miehen ilmeestä olla huomaamatta :)

Vierailija
5/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kollegalla on vaimo, joka on todella kapoinen ja mies on todennut ettei voisi sellaisen kanssa olla. Kun taas tiedän, että miehen kollega ei esim. mua vilkaisisi kahteen kertaan.

Mutta eikös se ole upeaa, että makuja on monia, koska muuten kaikki kuolais yhtä ja samaa...

Mieskin tietää mun " intohimon" Lauri Tähkää kohtaan ja mies tietää senkin, että on mieheni kaksoisolento, siksi diggaan.

t: Olinkohan 2?

Vierailija
6/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että on kiinteä ja hoikka tee naisesta hyvää aviokumppania vaan se rakkaus.

Mieheni ei katso naisten ulkonäköä, hän kiihottuu siitä mitä siellä korvien välissä on.

Kyllä hän on joskus kehunut nätiksi niin sitä kiinteää ja hoikkaa kuin minuakin joka olen runsas ja iso. Kokonaisuus ratkaisee ei se minkä verran on rasvaa luitten päällä.

Vierailija
7/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä katson, jos katseenkääntävä misu jossain näkyy.

Ei siinä katsomisessa nyt voi olla mitään pahaa. En myöskään odota etteikö omaa vaimoani kiinnostaisi muiden miesten treenatut perät (tai mitä nyt naiset miehessä katsookin).

Vierailija
8/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema jos joku oikein näyttävä nainen(ei siis välttämättä kiinteä tai hoikka) tulee vastaan niin voi ajatella että olipas kaunis, mutta perään hän ei jää katsomaan.

Vierailija
9/9 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sellaset tavalliset pimatsut niissä iänikuisissa farkuissaan ei kyllä enää jaksa kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi