Mistä te ootte saaneet päähänne, ettei gore-texit ole (kovan) pakkaskelin kengät?
Kun nehän nimenomaan ovat tarkoitettu loskakeleistä kovaan pakkaseen. Kuitenkin täällä (ja vain täällä?) jauhetaan jatkuvasti sitä, että pitää olla Kuomat koville pakkasille?!?!
http: //www. vikingfootwear. com/arch/_img/9092491. pdf
Jotenkin tuntuu tyhmältä ostaa kahdet pakkaskelin kengät (joista Kuomia pidän huonoina jalalle ja myös rumina...).
Kommentit (22)
Vierailija:
Juurikin tuollaiset aiemmin mainitut " vaelluskenkä" -goret, Salomon Gore-tex. Kesällä riittää tavallinen sukka, talvella laitan kenkään teknisen, goretex-kenkään tarkoitetun sukan.Minulla palelee jalat todella herkästi, joten ole iloinen kun olen vihdoin löytänyt sopivan tavan pitää jalat lämpiminä :)
Lasten kengät ovat vieläpä tarkoitettu talvikengiksi, joten olettaisin niiden olevan vielä lämpimämmät.
ap
Ja mulla palelee niissä varpaat aivan sairaasti.
Parhaat on Camel Bootsit villapohjallisilla.
Lapsilla myös goreissa (Meillä Eccoa, Elefantenia ja Vikingiä) lapsilla on kylmät varpaat kovilla pakkasilla. Etsiskelen fiksun näköisiä, lämpimiä nahkakenkiä karvavuorella.
siksi meillä onkin nyt Superfitin goret nuoremmalla. Lämmin karvavuori ja jalat pysyy lämpiminä. Goreissakin on eroja...