Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuolemisesta

Vierailija
06.11.2007 |

Voisiko joku kertoa selkeästi, yksityiskohtaisesti ja teknisesti miten naista nuollaan? Olen itse nainen, enkä ole koskaan saanut orgasmia suuseksissä. Mieheni ei oikeastaan osaa nuolla minua niin kuin haluaisin, enkä osaa häntä neuvoa, koska en itsekään tiedä mikä tuntuu hyvältä. Tiedän kyllä että kaikki naiset eivät pidä samoista asioista, mutta kertokaa mistä te pidätte. Kertokaa myös missä asennossa ja kuinka kauan. Jos teidän vastausten perusteella osaisin miestäni opastaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan osaa/halua vastata?

T. Ap

Vierailija
2/12 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusanaksi oral sex niin luulisi löytyvän ohjeita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi itse päästä kokeilemaan mikä sinusta tuntuu hyvälle. Ei sitä voi näin netinvälityksellä neuvoa. Jotkut naiset pitävät hellästä lipomisesta ja toiset taas haluavat että pillu lähes syödään.

Vierailija
4/12 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hieman " kovemmin" . Välillä voi ottaa klitan suuhun ja imaista. Ensin varovasti, jos naisella ei ole kokemusta suuseksistä, ette hän säikähdä... Sitten liputellaan klittaa, välillä pillua... Parasta, jos hoidellaan lähinnä klittaa suulla ja työnnetään samaan aikaan sormi tai 2 tai 3 pilluun ja liikuttellaan niitä sisällä...

Oh-hoh... ihme, jos ei tykätä...

Vierailija
5/12 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kokeilla.. kutakuinkin samantyyppisellä tekniikalla millä hyväilisit itseäsi..

Toiset tykkää että tahti kovenee huippua kohden toiset taas että samaa tahtia.. toiset haluaa klitalle kovaakin imua toiset taas varovasti kielen kärjellä, voi kokeilla ottaa klitan kuin nännin suuhun ja imeä, toiselle se voi olla taas jo liian kova käsittely klitalle..

samoin sormet mukaan ja sopivan monta vaikka sit koko nyrkki :-D jos siltä tuntuu pääasia että susta tuntuu hyvälle

yks kiva juttu on koukistaa hieman sormia ylöspäin ja etsiä G-pistettä.. joillain toimii joillain taas ei

mut eiku maistelemaan ja kokeilemaan mikä on se mistä ite tykkään..

Vierailija
6/12 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nuo asennot tietysti nuolemista ajatelle helpoin on sinä selällään jalat koukussa haarat levällään ja vaikka sängyn laidalla jolloin mies saa olla polvillaan sängyn vieressä niin ainakin asennon puolesta helpoin keskittyä olennaiseen.. kivojahan nuo 69tkin on mut se nuoleminen ei niin helppoa kuitenkaan ole samoin kuin naisen ollessa päällä

Vierailija
7/12 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielen kärjellä nuoleminen ja sormien sisääntyöntäminen on turnoff!

n 38

Vierailija
8/12 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli kuinka nuolis....

Ensin tietty ennenkä sinne asti pääsee niin on hyväilty huulilla jo kaulaa ja niskaa. Rintoja..nännejä vuoronperään ...samalla sormi on liukunut vatsaa pitkin alemmas... Sormi liukuu pikkareilla ja reiden sisäpinnoilla...

Sit huulet liutetaan reiden sisäpinnalle...napaa..kielellä..jos ei kutia liiaks..

Sit huulet painetaan reiden sisäpinnalle ja näykitään kohti pillua...

Sormilla hellästi avataan pillun huulet ja nuolastaan alhaalta kohti klittaa...Kieli löytää klitan ja sit huulet siihen klitalle kanssa ja hellästi imee..

Kielen kärjellä painetaan klittaa...pyöritetään kilttaa ympäri...

JJ 36

Vierailija
9/12 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin veikkaan, että koko homma ei kiinnosta häntä tipan vertaa..

N24

Vierailija
10/12 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuinkas nyt niin...se on kuitenkin mun mielestä oikeen kivaa...

JJ 36

Vierailija
11/12 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tyhmänä rakastuin aikanani sellaiseen.

n24

Vierailija
12/12 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin se taitaa ollaa..samaten kun ei kai sit kaikki naisetkaan...

JJ36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän