Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko Fabe tunnustanut valehtelunsa muille asukkaille?

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun Fabe oli häätöäänestyksessä, niin hän jätti jäähyväiset jokaiselle asukkaalle yksitellen. Sitten hän kertoi ainakin Kadille ja Suville lapsuudestaan tunteisiin vetoavan tarinan, että hänen vanhempansa olivat hylänneet hänet jonnekin (muistaakseni leipäkorissa). Jotkut sukulaiset olivat löytäneet hänet ja tunnistaneet hänet syntymämerkin perusteella ja ottaneet hoiviinsa. Myöhemmin Farbod ilmoitti pk-huoneessa, että se oli täysin keksitty juttu.

Vierailija
2/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaikki teis että se oli vaan sellainen satutuokio. Kai ne ois siit' ä puhuneet enemmänkin. Ehkeivät ole ihan idotteeja sielläkään, mä hoksasin heti et se on satua, näin se 24/7 ja se oli siinä vähän erilainen, siis siitä jutusta sai heti sen kuvan että se oli vaan vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntui, että ainakin Suviin oli mennyt täydestä.

Vierailija
4/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se upposi Suviin ja Kadiinkin. Yrittää kalastella sääliä etteivät pistäisi häätöpisteitä hänelle, lipoo Riittaa vaikka selän takana on Riittaa vastaan.



Halveksii pk-huoneessa muita asukkaita ja haukkuu heitä kaksinaamaisiksi vaikka itse on sellainen.