Miksi olen lähes kokoajan erittäin vihamielinen ja stressaantunut?!
Mä en jaksa enää, on hirveän kuluttavaa olla kokoajan niin vihainen, että voisi vetäistä vastaantulijaa turpiin ihan vaan siitä syystä, että se sattui tulemaan eteeni (esim. kaupassa). Kotona huudan ja karjun heti pikkuasioista ja monesti ilman mitään syytä. Ihan niinkuin olisi joko raskaana tai sitten hirvittävät pms oireet kokoajan =(
Olen sairaanhoitaja ja tunnen vihaavani työtänikin, potilaiden naamakin ärsyttää ihan vitusti! Ja kun töissä ei voi räjähtää vaan pitää purra hammasta, räjähdän kotona. Saatan heitellä tavaroita ihan pikkusyystä ja huutaa kurkku suorana 6- vuotiaalle/ retuuttaa hihasta tms.
Koirakin saa tuntea nahoissani pahaa oloani, en voi sietää sitä haisevaa piskiä!!
Onkohan mulla joku hormonihäiriö vai olenko ylistressaantunut? Mä oikeasti paan kohta jonkun kylmäksi...!
Kommentit (28)
Vierailija:
Paha olo vain jatkui ja lopulta syykin löytyi: huono avioliitto. Avioliitossa ei ollut fyysistä eikä henkistä väkivaltaa, rakkaus ja hellyys olivat vain loppuneet. Ero auttoi, mutta se ei todellakaan mun mielestä ollut oikea ratkaisu, koska eivät edes yrittäneet saada avioliittoa toimimaan.
ei se ainakaan tietoisesti pahaa oloa aiheuta. Olen aiemmin eronnut kahdesta avoliitosta ja luulen tunnistavani ne oireet kun kemiat ei enää synkkaa...
ap
Itselläni oli vähän vastaavaa ja huomasin olevani vaan (heh vaan) tyytymätön elämääni ja siksi kateellinen, kaunainen, katkera, kiukkuinen ämmä sellainen kaameee...
Lainasin sattumalta opintojeni yhteydessä yhden kirjan. Se oli joku luovuus kirja, jossa oli tehtäviä. Pieniä juttuja hauskoja. Olisiko ollut joku Cameron sen kirjoittajan nim?
Siinä oli sellaisia, ketkäm kaikki ovat kohdelleet sinua huonosti. Piirrä kirjoita ihan nopsaa rustaat. Mikä unelmasi on vailla toteutumista? Kymmen asiaa jotka ovat päin p:tä elämässäsi? Jos voisit muuttaa 5 asiaa elämästäsi, mitkä ne olisi? Jne jne
se auttoi minua. Auttoi myös, kun päätin tietoisesti elää ja ajatella hyvää ja kaunista ihmistä ja asioista ja katua mielessäni, kun en taas pystynyt. Raamatustakin voi löytää hyvän elämän ohjeita. Esim itsehillintään ja vihaan liittyviä asioita.
Vierailija:
Vierailija:
Paha olo vain jatkui ja lopulta syykin löytyi: huono avioliitto. Avioliitossa ei ollut fyysistä eikä henkistä väkivaltaa, rakkaus ja hellyys olivat vain loppuneet. Ero auttoi, mutta se ei todellakaan mun mielestä ollut oikea ratkaisu, koska eivät edes yrittäneet saada avioliittoa toimimaan.ei se ainakaan tietoisesti pahaa oloa aiheuta. Olen aiemmin eronnut kahdesta avoliitosta ja luulen tunnistavani ne oireet kun kemiat ei enää synkkaa...
ap
Koita edes pitää käytöksesi kurissa jotta lapsi ja mies ei joudu sinusta kärsimään ja pura pahaa oloasi vaikka pitkillä lenkeillä!
Ja yritä nukkua yösi kunnolla jos pystyt.
Ehkä mä olen hullu tai sitten erittäin antisosiaalinen tapaus???!!!
ap
itse olin tuollainen silloin, kun tein vuorotöitä omalla alallani. Luulin pitäväni työstäni. Myöhemmin jotenkin valaistui kuinka paljon vihasin elämääni.
Täältä löytyy kohtalotoveri ,jonka pitäisi jättää liha tästä syystä kokonaan.
Katsopa googlesta Paula Heinosen sivut ja kohta pms. Siellä kerrotaan ,että kasvisruokavaliosta noudattavat naiset erittävät liiat estrogeenit ulos.
Itsellä kyllä rasittaa myös uusperhetilanne, oletko varma ettei kyseessä ole yleinen tyytymättömyys elämässä?
Eli hiilareita on varmaan puolet ruokavaliosta. Välillä herkuttelen, mutten usko ruokavaliotani kuitenkaan yksipuoliseksi (no ehkä hieman enemmän kasviksia saisi varmaan olla niin kuin kaikilla).
Sori, mutta en usko tuohon hiilihydraatti- löpinään. Ihmiset on kautta aikain syöneet perunaa ja pastaa. Hiilihydraatti voi väsyttää, mutta tuskin se kuitenkaan raivostuttaa?
ap