En aio ostaa enää ikinä mitään lapseni hoitajille!!
Menee fiilis kun aina täällä joku valittaa kun ei halua sitä, eikä sitä vaan haluaa kauheasti tätä.
Meni antamisen ilo. Miettisin vain, että voi voi, ei toi varmaan tästä tykkää kuitenkaan ja viettäisin ennen antamista illan stockalla puntaroiden sitä, että mistä saajalle tulisi eniten vähän ivallinen mieli.
Pitäkää hoitajat perkele tunkkinne jos ei antamisen ilo kelpaa.
Kommentit (18)
ja lahjoille. Surullista, jos ei edes niistä opet ilahdu.
1. Lahja on ennen kaikkea ELE, kiitos hoitotyöstä. Se ei ole ensisijaisesti tavaran toimittamista hoitajalle. Siksi ei ole myöskään aivan ensisijaisen tärkeää, että lahjan saaja tykkää siitä aivan mahdottomasti.
2. Lahja pyritään valitsemaan niin, että se ei ärsytä ketään. Siksi esimerkiksi kynttilänjalat ovat pannassa (ei yksi kai ärsytä, mutta 20 erilaista kyllä ärsyttää). Kuluva lahja on aina hyvä, siis syötävää tai juotavaa.
Me annettiin kerran tutulle hoitajalle iso juustolahjapaketti joulun alla! Tykkäsi!
jos vien juustolautasen. Viimeksi vein matkameikkipussin peilillä. Naamasta näki kilometrin päähän, ettei ollut mieluinen. Jo silloin mietin, että antaa olla.
Nyt riitti.
ap
Lahjakortti on liian kallis.
Kukista kaikki ei tykkää, eikä suklaasta, eikä maustekahveista, eikä kynttilöistä, eikä lastentekemistä.
Ehdotuksia?!
Voi ostaa myös lapsille askartelutarvikkeita, jos ei opeja halua lahjoa.
miksi niille pitäisi jotain viedä? Kaunis joulukortti on oikein hyvä, johan ihmiset hukkuvat romuun ja kulutushysteriaan!
Pähkinäsekoituspussi tai pari erilaista.
Hyvät sukat.
Kauneudenhoitotuote jos saa utsittua mitä hoitaja (pph lähinnä) käyttää
Viinipullo
Pienistä keittiöhärveleistä voi myös löytyä sellaista, jossa ei haittaa jos sellainen jo on: erikoinen teesiivilä, hyvä kahvilusikka (niitä ei muuten saa juuri mistään!), piparimuotti
Joulukukka
Sen ei tarvitse olla hoitajille henkilökohtaisesti mitään! Itse hoitajana olin ainakin iloinen kaikista, en edes olettanut että mitään saisin mutta ilo tuli jos kynttilänkin sain! Edelleen laitan jouluksi pöydälle yhden ihanan esineen jonka sain eräältä hoitolapselta, itse tehty!
On aika inhoittavaa jos hoitajat valittaa. Luulen että kyseessä on perhepäivähoitajat....
Jos luulisin jotain, luulisin juuri päinvastoin: pph:t saavat kohtalaisen vähän lahjoja ja ne tulevat sellaisilta lapsilta ja aikuisilta, jotka he hyvin tuntevat (ja niin muodoin myös yleensä välittävät heistä).
mitä eivät missään nimessä halua. Ja niissä listoissa on aina juuri ne mitä olen ostanut. Osa tykkää sellaisesta jonka voi syödä tai juoda. Osa ei yhtään.
Lahjahevosen suu jne
Saisivat ne hoitajat lahjoa " työnantajiaan" .
Jos täällä muutama hoitaja sanoo ettei halua teidän kynttilöitänne, vedätte heti johtopäätöksen että KUKAAN ei halua kortteja/kynttilöitä/nameja tms. pieniä lahjoja. Uskon että suurin osa kyllä ilahtuu jos jotenkin edes muistetaan. Itsehän ne lastenne hoitajat tunnette, viekää sellaista minkä luulette häntä/heitä ilahduttavan. Kukaan järkevä ihminen ei taatusti pahastu lapsen tekemästä kortista.
Mulla on nyt sellainen olo, että jos vien suklaata ja lapsen tekemän kortin ne nauraa kahvihuoneessa, että ihan kuin me enää tälläisiä tarvittais. Ja laihiksellakin ollaan...
Ostan varmaan jotain, mutta epäilevin mielin.
ap
Ostakaa vaikka lahjakortti hierojalle tai johonkin kauneus- tms. hoitolaan, niin ei tarvitse hoitajan mussuttaa selän takana turhasta krääsästä.
Omasta mielestäni ele on ihana ja kiitos. Hyvä idea on viedä se suklaarasia koko henkilökunnalle. On mukavaa piristää pimeän tammikuun kahvituntia nauttimalla joltakin perheeltä saatua suklaata esimerkiksi.
Itse olen viennyt lapseni päiväkotiin joululahjaksi kirjan ja suklaata. Kirja on ollut lasten iloksi ja suklaa aikuisten.
siellä ne teidän herranterttuja pienellä palkalla kaitsee, eikä edes jouluna muisteta avoimin sydämin!!!
Vierailija:
Mulle kuitenkin osuu sitten joku laktoosi-intolerantikko
jos vien juustolautasen. Viimeksi vein matkameikkipussin peilillä. Naamasta näki kilometrin päähän, ettei ollut mieluinen. Jo silloin mietin, että antaa olla.
Nyt riitti.
ap
yhdelle kelpaa suklaa, toiselle ei. Lahjakorttia kauheasti vingutaan ja pilkataan kynttilöitä. Nyt riitti mullekin, en aio saattaa itseäni vahingonilon alaiseksi kun hoitaja miettii, että voi paska taas tätä makukahvia!
Turvallista lahjaa, joka kelpaisi kaikille ei olekaan. Ja jos olisi, sekin ryöstöviljeltäisiin heti...