Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, iltatähtikö 41v? Vai ura?

Vierailija
06.11.2007 |

Pelkään että olen raskaana, juuri kun näyttäisi töissä että ylennys voisi olla edessä. Lisäksi nuorimmainen menee jo kohta kouluun, ja mies on varsin suoraan sanonut että lapsilukumme oli nyt siinä. Minulta menee yöunet kun mietin mitä hän sanoo jos meille on käynyt vahinko. Ja pelkään valtavasti että voisiko lapsikaan mitenkään olla terve? Ja kuinka jaksaisin? ja mitä se nuorimmainenkin, kun on tottunut olemaan perheen vauva?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mikään ehkäisykeino ole sataprosenttinen. Ja miksei lapsi olisi terve? Onko teillä muut vammaisia? 7-vuotiaalle vauvalle tekee hyvää herätä todellisuuteen.

Vierailija
2/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies kyllä marssii ulos välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taatusti järkyttyy.

Vierailija
4/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on ollutkin tarkoitus tapahtua?

Minä uskon jossain määrin, ja uskon että myös vastoinkäymisillä on merkityksensä. Myös vahinkoraskaudellani oli merkityksensä kun olimme olleet mieheni kanssa yhdessä vasta reilu puoli vuotta. Nyt olemme naimisissa, yhteinen koti, lapsi jo yli kolmevuotias ja meillä ikää vasta vajaa 30. Jos päätös olisi ollut omamme, en olisi vieläkään äiti:-)

Uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Myös niillä vuosilla elämässäni, jotka ovat jättäneet syvän arven sieluuni...Olen niistä kuitenkin oppinut valtavasti!

Vierailija
5/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin on niin sitten niin piti tapahtua. Ja sitten kai vain katsotaan miten siitä eteenpäin. Mutta kyllä se laittaa kaiken ihan sekaisin...

Vierailija
6/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka emme mekään halua lisää lapsia (meillä on jo 3 ja ikää mulla 36 v) niin silti jos tulisin vahingossa raskaaksi niin luultavasti pitäisimme lapsen. vaikka emme oikeasti kyllä jaksaisi lisää lapsia ja nyt pitäisi vain keskittyä olemaan töissä....

Minäkin uskon, että asioilla on tapana mennä kuten on tarkoitettu ja jos teille tulee lapsi niin sillä on sitten tarkoituksensa. Kaikesta odottamattomastakin tulee aina jotain hyvää!

Vierailija
7/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoittaa kyllä vähän kun saa purkaa tänne.

Olisi helpompaa tietysti jatkaa vain näin. Mutta nyt kun sulattelen asiaa, ei oikeastaan olisi estettä miksi se vauva ei sitten saisi tulla jos on tullakseen. Vaikka ei kyllä tällaista suunniteltu. Kaikki on kuitenkin ihan hyvin, vakituiset työt ja hyvä kotipaikka, ollaan ihan tavallisia tasaisia ihmisiä eikä sen kummempia vaikeuksia.

Rankkaahan se olisi tällä iällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi