Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä syystä sinä jättäisit vastaamatta

Vierailija
06.11.2007 |

pitkäaikaisen ystäväsi yhteydenottoihin?

Jos nämä viestit tulisivat sähköpostitse ja tekstiviestein ja kyse kuulumisien kyselyistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis tullut mitta täyteen. Jos viestejä tulee usein ja niissä on ahdistava tai omistava sävy. Tarkoitan semmoista jatkuvaa nitinää ja valitusta.

Vierailija
2/8 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim lapsen kanssa sairaalassa, flunssakierre koko perheessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jaksamisen kanssa olisi tiukkaa, välttelisin selittelyn hetkeä. Tyhmää, tiedän.

Vierailija
4/8 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi unohtaa vastata kerrasta toiseen?

Kyse ei ole ihmisestä, joka ei kehtaisi vastata, vaikka mikä olisi.

Enkä ole ruikuttanut, vinkunut, nipottanut.

Flunssa tai muu sairastelukierre tuskin kestää kuukaudesta toiseen....

Kai minä olen muuten vain niin p*ska ihminen, ettei seura enää kelpaa. :´(

Vierailija
5/8 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tossa jo laittoikin, et taitaa vaan olla niin että ärsytät jollain lailla ko. ihmistä.. Minä voin kyllä myöntää, että itse olen syyllistyny vastaavaan, oikein ku ärsyttää ja itseään tuputtaa joku tyyppi niin en vastaa.. Vähän lapsellista, mut ku ärsyttää ni minkäs sille voi.. ;) Ja on yks tyyppi jota en lue edes kaverikseni, ainoastaan ns. hyvän päivän tutuksi, kyselee tämän tästä kuulumisia ja jaksamisiani (raskaana kun olen) ja se ahistaa ku koko ajan pommittaa ja tinkaa.. Että tämmöstä mieltä minä.

Vierailija
6/8 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten vastaus tulee muutaman viikon viiveellä. Tuosta johtuen olen itse sortunut samalle linjalle, vastaan kun jaksan...

Vierailija
7/8 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi en ole soittanut aiemmin, miksi on välit " katkolla" jne. Meidän välit ei ole yhtään " katkolla" mutta hän tulkitsee sen niin. On ollut kaikkea mahdollista hässäkkää perheessä joten ei ole EHTINYT käyttää aikaa hänen viihdyttämiseen. En ole hänelle selitysvelvollinen tekemisistäni.

Vierailija
8/8 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että miksi en ole soittanut aiemmin, miksi on välit " katkolla" jne. Meidän välit ei ole yhtään " katkolla" mutta hän tulkitsee sen niin. On ollut kaikkea mahdollista hässäkkää perheessä joten ei ole EHTINYT käyttää aikaa hänen viihdyttämiseen. En ole hänelle selitysvelvollinen tekemisistäni.