Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinko vielä yrittää äidiksi?

Vierailija
06.11.2007 |

Olen 35-vuotias nainen ja minulla on pian 18-vuotias tytär -nuoruuden " hairahduksesta" alkunsa saanut Jumalan lahja.

Nyt olen kuudetta vuotta naimisissa itseni ikäisen miehen kanssa ja ihmeekseni vauva-kuume on iskenyt meihin molempiin, vaikkemme seurustelun alussa aikoneetkaan lapsia yrittää.

Toisaalta haluaisin kovasti vielä yrittää saada iltatähden, mutta tuntuu niin hassulta, kun tyttärenikin on jo kohta äidiksitulo-iässä. Hänen lapsensa ei ehkä olisi montaakaan vuotta tätiään/setäänsä nuorempi.

Kertokaa, rakkaat äidit ja naiset, onko aika jo mennyt minulta ohi? Uskaltaisinko vielä olla äiti, vai odotanko vain kiltisti lapsenlapsia..?

Toivoisin, ettei kukaan pahansuopa ilkeämieli viitsisi nähdä vaivaa v***illakseen minulle. Kiitos!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se vauvan tekeminen on sujunut?

Kerrothan sitten kuulumisia, tärppää tai ei. Ihanaa kuiteskin, että uskaltauduit vielä toteuttamaan haaveesi. Ja että tyttösikin oli samaa mieltä asiasta.

Vierailija
42/46 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana perhe - miksei siihen voisi syntyä lisää lapsia?

t. 44v. äiti, jolla pienokainen tuhisee sitterissä, vanhemmat lapset 18 ja 15v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
44/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa kaikki lapset syntyä tuollaisiin oloihin kuin teillä, musta on niin väärin että se luoja sallii niitä lapsia huume/juoppo/huora -äideille, jotka ei niistä huolehdi, kun taas moni sun kaltainen " hyvä äiti" ja hyvä perhe jää ilman niitä lapsia, vaikka kuinka toivoisi.

Mä toivon sormet ristissä, että teillä natsaa ja saatte sen pikkukakkosen aikaiseksi. Sun mieskin kuulostaa tosi ihannalta tyypiltä! :))

Vierailija
45/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei näillä palstoilla ehkä kannata kysellä neuvoja, keski-ikä täällä taitaa olla jotain 24 v... En tiedä missäpäin asut, mutta meilläpäin ja minun tuttavapiirissäni tuo on aivan normaali ikä ryhtyä äidiksi ekaa kertaa ja sullahan on jo kokemusta.

Joku sanoi että ei jaksa olla samaan aikaan mummo ja äiti. Ei 35-vuotias nyt sentään niin vanha ole!!!! Tarmoa riittää varmasti. Ja eihän mummojen tarkoitus olekaan hoitaa täyspäiväisesti lapsenlapsia, vaan enemmänkin nauttia siitä että voi jo vähän hemmotellakin heitä, eikä vain käskeä ja kasvattaa. Kasvatusvastuuhan on ehdottomasti ja ensisijaisesti vanhemmilla. Mistä muuten edes tiedät että tyttäresi ryhtyisi äidiksi piankin? Ehkä hän haluaa ensin opiskella ja hankkia ammatin. Ei sitä välttämättä vielä sen ekan poikaystävän kanssa perhettä perusteta.

Vierailija
46/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ihmettelisi tippaakaan että tuossa iässä olet vauvan äiti. Sen sijaan voisin salaa hiljakseen ihmetellä että onko sinulla jo noin vanha esikoinen!

Kuka nyt pitää mitäkin normaalina.

Sinulle sanoisin, että tee niinkuin hyvälle tuntuu. Et kyllä ainakaan ole liian vanha. Joka viides synnyttäjä on yli 35-vuotias ja puolet yli 30-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi