Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani on kotiäiti ja elää miehensä siivellä.

Vierailija
05.11.2007 |

Tuttavani on mennyt tosi nuorena miehensä kanssa naimisiin eikä ole tehnyt koskaan mitään töitä tai edes opiskellut, vaan ollut koko ajan kotiäitinä. Ja tietty sillä on minimi-äitiysraha, kun ei se ole ollut koskaan töissä. Sillä on nyt neljä lasta ja sen mies siis elättää koko revohkan.

Tää nainen käyttää miestään törkeästi hyväkseen, koska se ei vaan halua tai viitsi tai jaksa mennä töihin. Kolmannen lapsen jälkeen mies teki selväksi että nyt on lapsiluku täys, niin eikös tää eukko mennyt ja hommannut itsensä epäreiluin keinoin vielä kerran raskaaksi. Ja sanoi mulle vielä syyksi, ettei tahdo mennä vielä töihin..

Mies on jo usean kerran pyytänyt että myös vaimo menisi töihin, koska rahasta on tosi tiukkaa, mutta nainen ei vain viitsi. Sitten se kehtaa vielä mulle valittaa, kun mies on niin paljon töissä ja ylitöissä! No kai se nyt joutuu olemaan, kun kerta yksin joutuu elättämään neljä lasta ja muijansakin vielä.

Pitäiskö mun teidän mielestä puhua asiasta tuttavani kanssa, luulen että se mies saa kohta tarpeekseen tollaisesta siipeilijästä ja jättää sen. Eli avaanko suuni ystävyyden rikkoontumisen uhallakin?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, neljän lapsen äiti ei elä kokonaan miehensä siivellä, sillä ei hän ihan tuloton ole: lapsilisää tulee 493 euroa ja kotihoidontuki päälle, joten tuolla summalla jo kummasti osallistuu perheen kuluihin.

Vierailija
2/57 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko tuttavallasi omaisuutta? Mulla esim. on pääomatuloja vaikka ei muita tuloja juuri olekaan..

Että tilanteita on monia. Ja jos tuo on se mitä he ovat sopineet niin anna olla. Kaikki tekee kuten parhaaksi näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä mieleen yksi kerta kun mies oli lasten kanssa kotona 2 päivää kun autoin ystävääni hääjärjestelyissä ja kun palasin kotiin, mies sanoi että mulla on kyllä maailman rankin työ ja kysyi haluaisinko mä palkankorotuksen:D

terv. 62

Vierailija
4/57 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin ihan tosi on että vaimo elää veljeni siivellä. Veljelläni on hyvä palkka ja eikä ole pääomatuloja tai muuta varallisuutta. Veljen vaimolla ei varallisuutta(eikä hänen koko suvullaan) ole yhtään vaan ulosotossa paljon velkaa, mutta se johtuu hänen holtittomasta rahankäytöstä.

T61

Vierailija
5/57 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:61

Vierailija
6/57 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli tässä mieleen yksi kerta kun mies oli lasten kanssa kotona 2 päivää kun autoin ystävääni hääjärjestelyissä ja kun palasin kotiin, mies sanoi että mulla on kyllä maailman rankin työ ja kysyi haluaisinko mä palkankorotuksen:D

terv. 62

Vierailija
7/57 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies on ahdistunut ja kokee tilanteen noin, niin sitten varmaan on jotain ongelmaa tuossa. Mutta eikö 4 lapsesta saa aika hyvät tulot ja lapsilisät?

Meneehän niiden hoidattamiseen ulkopuolisellakin aika paljon.

Että miten se kouluttamaton kotiäiti voisi edes tienat sitä mitä menee pk-maksuihin? Joku järki noissakin asioissa.

Anna olla, omanpahan ovat soppansa keittäneet? Miksi muuten kannat tästä niin huolta (tästä miehestä), hän on ihan yhtä osallinen 4 lapseen kuin tuttavasi.

Vierailija
8/57 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, omanpahan ovat soppansa keittäneet? Miksi muuten kannat tästä niin huolta (tästä miehestä), hän on ihan yhtä osallinen 4 lapseen kuin tuttavasi.

niin ettei tuona aikana edes kotiin pääse ja silti rahat aina loppu, niin vika ei voi olla enää miehessä vaan siinä kotona oleilevasta työtä vieroksuvasta naisesta. Ja mielestäni ap ei maininnut lasten ikää, joten mahtaako kaikki olla enää hoitoiässä....

Vierailija
9/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi et sinä hirveästi ystävältä kuulosta. En minä ainakaan haluaisi moista " ystävää" .

Vierailija
10/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun sulle kuuluis edes toisten seksielämä-olet nolo

Vierailija
11/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidä suusi. Ei kuulu sulle perheen sisäiset asiat.

Vierailija
12/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2, joka ei elä kenenkää siivellä.

Vierailija
13/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on mullakin, mutta osallistun kylä myös perheen elatukseeen enkä vain odota että leipä kannetaan pöytään ikuisesti.

Ja kyllä asia mulle kuuluu, kun tuttavan mies on sitä mulle voivotellut ja joudun kuuntelemaan kuinka tuo nainen mulle toitottaa, kuinka ei VIITSI mennä töihin.

Enkä voi hyväksyä sitä että nainen hankkiutuu salaa raskaaksi miehensä vastustuksesta piittaamatta VAIN jotta saisi olla vielä kotona siipeilemässä. Musta se on väärin jo sitä lasta kohtaankin.

Vierailija
14/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaksi lasta on mullakin, mutta osallistun kylä myös perheen elatukseeen enkä vain odota että leipä kannetaan pöytään ikuisesti.

Ja kyllä asia mulle kuuluu, kun tuttavan mies on sitä mulle voivotellut ja joudun kuuntelemaan kuinka tuo nainen mulle toitottaa, kuinka ei VIITSI mennä töihin.

Enkä voi hyväksyä sitä että nainen hankkiutuu salaa raskaaksi miehensä vastustuksesta piittaamatta VAIN jotta saisi olla vielä kotona siipeilemässä. Musta se on väärin jo sitä lasta kohtaankin.

Vierailija
15/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan voi olla noin kateellinen toisten tavasta elää??

Tosiaan kateellisuus paistaa ap;n tekstistä,liekö sit paremman näkönen ukko kun ap:llä?

Vierailija
16/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, että tuollainen lokkiminen on törkeää! On ymmärrettävää, että eletään miehen palkalla kun nainen on äitiyslomalla, mutta tuollainen määrätietoinen hyväksikäyttö ei ole hyväksyttävää

Vierailija
17/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaankin huijasi miestään. Ja ei edes halunnut sitä lasta sinällään, vaan halusi vain välttyä töihin menolta.

Joo, tää palsta on täynnä kotiäitejä, mutta ette tekään voi tosissaan hyväksyä tuollaista käytöstä! Vai onko kaikki mammat samanlaisia lokkeja? Minä en edes kehtaisi vaati miestäni elättämään lasteni lisäksi itseäni, varsinkin jos oisin tehnyt yhden lapsen " salaa"

Olette te kyllä aika moraalitonta porukkaa, jos tosiaan tuollaisen hyväksytte. AP

Vierailija
18/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotenkin ap:n elämästä pois?

Vierailija
19/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sairaan säälittävää, ettei naisilla ole ton enempää omanarvontuntoa, vaan ihan häikäilemättä revitään ukon selkänahasta elanto, kun se " on niin vitun hienoa ja rankkaa olla kotiäiti"

Että hävettää teidän puolesta!

Vierailija
20/57 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä älähtää näköjään useampikin kotiäippä, joka tuntee piston sydämessään. Ap on aivan oikeassa: kotiäitiys ei oikeuta puolison tahalliseen/rahalliseen hyväksikäyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan