miehen entinen, meille joka toinen viikonloppu
Hei, mitä mitä mieltä olette: nykyinen mies ystäväni on eronnut 10 vuotta sitten ja hänellä on yhteinen lapsi exänsä kanssa. Lapsi käy meillä säännöölisesti ja koska miesystäväni on tosi hyvissä väleissä exänsä kanssa, tämä nainenkin haluaa tulla meille viettämään viikonloppuja. Nukkuu kyllä sohvalla ja on muuten ihan järkevän oloinen mutta mua jotenkin ihmetyttää tämä tilanne. Onko teillä muilla uusioperheillä tällainen tapa...
Kommentit (11)
Sillä jos on niin hänhän ei ole ex.
Kyllä saa exä pysyä kotonaan, muksut on tervetulleita mutta ei exä
Mun mielestä kannattaa järjestää niin, että niinä öinä kun hän on teillä, hän voi nukkua miehesi vieressä, jotta miehesi entisestä liitosta olevat lapset tuntisivat olonsa tasavertaisemmiksi, ts heidän äitiään ei " hyljeksitä" isän uudessa liitossa.
eihän se silloin exä olisikaan, mutta kun mä tiedän ihan sata varmasti ettei niillä oo mitään. meillä on 23 vuotta ikäeroa sen naisen kanssa, mä olen siis se nuorempi ja kyllä mun miesystävä musta tykkää. sen se on sanonu mulle. mutta ajattelin että voisko pyytää kuitenkin että se joskus jäis kotiin.
Mitä iällä on tämän kanssa tekemistä?
että se surkastuisi. ei tietenkään mutta kun mä ajattelin aina että vanhemmat ihmiset ei ole niin kovin suvaitsevaisia kuin me nuoremmat mutta nää vaan on jotenkin niin avoimia.
Ehkä sun ukkos tykkää sitten kokeilla sekä timmiä että löysää
vaan siitä että mua ihmetyttää miksi se tulee tänne. kassi mukana, vaihtovaatteet ja oma tyyny..mun lapset oli alkuun vähän hämillään mutta kyllä ne nyt jo on tottunu.
toisaalta vois olla oikein hyvä idea. Eikä yksi käsipari lisää tässä huushollissa olis edes pahitteeksi. Voitais vaikka sitten siivotakin yhdessä ja joka toinen viikonloppu me voitais mennä ex:lle! Kiitos ap ideastasi :)
sopu sijaa antaa...