Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Mistä edullinen koirakirja ja mikä??

Vierailija
05.11.2007 |

Eli olen 16v tytölle luvannut synttärilahjaksi jonkin koirakirjan, mutta itse en ymmärrä koirista tai koirakirjoista yhtään mitään...Mistä niitä kannattaa ostaa ja mikä olisi hyvä kirja? Ennestään hänellä on kuulemma vain joku oranssi-pohjainen Koirarodut-kirja.

Auttakaahan hyvät koiraihmiset minua, kiitos:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä yritin selailla noita kirjoja, mutta niitä löytyy niin monenlaisia ja mitkä sitten on hyviä..

Katselin esim sitä Koirien pikku jättiläistä, joka kuulosti aika hyvältä, suht kallis kylläkin, sitten oli joku Suuri koiranhoito-opas ja koirarotujen ensyklopedia..noi kaksi oli aika halpoja..mut laadusta en sitten tosiaan tiedä jne..

Auttakaahan..Onko edullista nettikauppaa mistä kantsis tilata vai oisko kirjakaupoissa halvempaa ?

Vierailija
2/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen koirarodut (tapio Eerola) on tietääkseni hyvä rotukirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tuota Tuire kaimion kirjaa. Siinä on todella paljon hyvää ja asiallista tietoa koiranpennun kasvatuksesta. Sitten todella hyviä ovat myös kaikki Jan Fennelin kirjat.

Vierailija
4/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmillaan olen löytänyt Kaimion alle kympillä ja esim Johanna kirjakerhossa taitaa hinta olla parin kympin luokkaa. Löytää sen siis suht edullisestikin, vaikka ovh näkyy monessa paikkaa olevan noin 40¿.

Vierailija
5/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynpä tänään kirjakaupoissa kiertelemässä ja vertaan nettikauppojen hintoihin jne. Jospa löytäisin jostakin sen hyvän ja kohtuuhintaisen koira-kirjan:)

Kiitos kovasti vinkeistä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä