Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M: Cavallin mallisto. Saako näitä nettikaupasta?

05.11.2007 |

Tietääkö kukaan, että saako noita mekkoja tilattua netin kautta?

Kahden lapsen kanssa on aika tuskaista lähteä kauppaan ja liikkeestä sanoivat, että todennäköisesti vaatteet viedään käsistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa myymälä Suomessa, joihin niitä tulee, on Helsingissä Kämpin myymälä. Aamulla on Aleksilla jo pitkä jono ennen liikkeen avaamista. Ja tuotteet sitten viedään käsistä samantien. Jotkut vaatteet loppuvat muutamassa minuutissa.

Näin siis, jos myynti tapahtuu kuten aikaisemmin (Madonna, Lagerfeld etc.). Jossain mainittiin oikein lukumäärä H&M -myymälöistä, joissa Cavallia myydään, ja se lukumäärä tarkoittaa koko maailmaa, joten ei ihme, että Suomessa on yksi.

Itse en ole näissä tilaisuuksissa käynyt, eikä Cavallikaan sykäytä, mutta toivotan sulle onnea! =)

Vierailija
2/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Cavallin vaatteet tulevat Suomessa myyntiin Helsingin lisäksi myös Turkuun ja Tampereelle - aivan samoin kuin Stella McCartneyn ja Lagerfeldin kampanjavaatteet.

Nettikauppaan vaatteet tulevat myöhään yöllä 8.11, eikä etukäteen ole tiedossa mitkä vaatteet tulevat nettimyyntiin. Eli jos haluaa jonkun tietyn vaatteen niin taitaa olla pakko mennä ryysimään liikkeeseen aamulla :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään intoa lähteä jonottelemaan, joten pitääpä katsoa, jos netin kautta tulee jotain kivaa tarjolle.

Kiitos vastauksista!

Vierailija
4/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani, että annoin sinulle väärää tietoa =( Oma tietolähteeni saa nyt satikutia. Mitään ei pitäisi uskoa ennen kuin itse näkee ja kokee. Onneksi Amidaalia tiesi paremmin! Toivottavasti saat netin kautta tilattua jotain oikein kivaa Cavallia!!!