Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bailureissu ja raskaus - tekisi kauheasti mieli lähteä

Vierailija
05.11.2007 |

Opiskeluporukalla ollaan pitkään suunniteltu yhteistä Helsinki-viikonloppua bailaamisen ja shoppailun merkeissä, mutta aina on joku ollut raskaana tai imettänyt ja niin nytkin - nimittäin minä. Nyt on rv 25 menossa ja olo on mitä mainioin. Reissun aikana olisi viikkoja kasassa 30 ja uskon, että edelleen olisin hyvässä terässä. Ainakin esikoisen kanssa voin alkupahoinvointejen jälkeen loistavasti aina johonkin rv 38 asti. Sanokaa, please, että go, mama, go!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti toinen lapsi tulossa, joten ei tietoa mikä paketti sieltä ulos pyllähtää ja sitten voi reissut olla vähäksi aikaa tehty. Niin kävi ainakin minulle, joten anna palaa nyt kun voit !

Vierailija
2/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskauden takia tarvitse eristäytyä muusta elämästä, jos vointi on hyvä.

Menet sitten vaikka muita aikaisemmin hotellille koisimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset menisi? Tietenkäään et voi osallistua dokaamiseen samalla tavalla kuin kamut, mutta en ymmärrä mikä estää? Itsekin olen bilettänyt monesti helsingin yössä maha pystyssä ilman viinaa. Ei siinä ole ongelmaa! Ja shoppaillahan voit tietenkin...

Vierailija
4/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei raskaana tartte eristäytyä neljän seinän sisälle jos nyt vaan vointi sen sallii !! joten mene ihmeessä mukaan helsinkiin..

Vierailija
5/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissakaan ei onneksi saa enään polttaa!

Vierailija
6/6 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt rv 30 ja olen voinut tähän asti hyvin. Ja olinkin toissaviikonloppuna reissussa, jossa ei edes tarvinnut kävellä tmv. Hyvin sen jaksoi, mutta kun lasku tulee aina jälkikäteen.

Pari seuraavaa päivää makasin sängyssä särkyjeni ja kramppieni kanssa, myös pientä verenvuotoa tuli. Se pelästytti. Enää en uskalla touhuta yli voimien.

Mutta jotkut voi ja jaksaa ja pystyy. Kuuntele itseäsi. Ja muista, ettei biletys raskaana / väsyneenä / kuivin suin ole ollenkaan niin hauskaa kuin voisi kuvitella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän