miten kerroitte raskaudesta?
Miten kerroitte raskaudesta vanhemmillenne ja milloin? Minkälaisia juttuja keksitte? Itse aion kertoa ekan ultran jälkeen.
Ajateltiin ensin odottaa jouluaattoon ja kertoa juttu sitten joululahjana,mutta en taida jaksaa odottaa niin kauan. Sitäpaitsi jos maha alkaa kasvaa,niin jään kiinni ja sitten ei voi kertoa suunnitellusti.
Mietin,jos olisin leiponut vauvanjalkamuotilla pipareita ja antanut pussin kylään mennessä.
Kommentit (6)
Yksi lapsista ilmoitettiin isovanhemmille äitienpäiväkortissa, ihan vaan lisättiin toivottajien joukkoon vauveli. Äiti melkein itkeä tuhersi, että paras äitienpäivälahja ikinä:-D Tuo joululahja on kans aivan mahtava idea ja piparit:-D
Mekin aiottiin kertoa vasta np-ultran jälkeen, mutta siihen on vielä niiin pitkä aika, että ei malta :)
Nyt suunnitelmana on se, että kerrotaan molemmille perheille isänpäivänä eli tämän viikon sunnuntaina. Olen neulonut vauvan tossuja, jotka sitten annetaan ikäänkuin ylimääräisenä lahjana normilahjojen jälkeen. Sanotaan, että meillä on vielä yksi lahja :) Sitten annetaan nätti lahjalaatikko, jossa on tossut. Toivottavasti tajuavat vihjeen ;)
Ensin ajattelin, että onko se nyt itsekästä viedä huomiota omalta isältä, koska varmasti tulevasta vauvasta riittää sitten juttua, mutta onhan tuo nyt ihan hyvä isänpäivälahja.
itse ajattelin kans kertoa jouluaattona,mut en tiedä miten..ehkä näin:
meil olis vielä yksi joululahja teille kaikille...sit kertoisin, mut en ole varma edes pystynkö salaileen jouluaattoon saakka!! jos masu alkaa kasvaa niin pakko kertoa aikaisemmin!!
(vaikeinta täs on pitää salaisuus jouluun saakka)
nyt olis rv9+0
Meillä tulee Ukin isänpäiväkorttiin yksi ylimääräinen nimi (pikkusen tekonimi). Katsotaan kuinka pian ymmärtää. =)
Me annoimme isovanhemmille ja sisaruksille jouluna paketissa pienet vauvasukat. Ilmeitä oli hauska seurata, kun esim.äidilläni kesti aika kauan että tajusi, mistä oli kyse ; )
En malttanut esikoisen kohdalla odottaa, vaan kerroin äidille melkein heti, kun plussasin :) Nyt ajattelin odottaa ensimmäisen ultran ja kertoa jouluna kun tavataan. Ja toisaalta haluan ennen kertoa esikoiselle, ettei ole sitten ihan " ulalla" . Asutaan kaukana, puhelimessa en haluaisi kertoa (vaikka aika hauskoja tekstiviestejäkin olen nähnyt). Mietin myös jotain ultrakuvan kopiota korttiin liitettynä tms, mutta en ole oikein saanut ideaa kehiteltyä.