*+*+*Isot Enskat alkuviikkoon*+*+*
Loppuviikon jutustelut: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11624544&p=1&tmo…
Kommentit (28)
En ainakaan löytänyt uutta pinoa..
Ei ole ehtinyt yhtään kirjoittamaan..
Viime viikko meni nopeasti, mies alotti uuden työn Vantaan Ikean vieressä. Ja kirjoitinkin jo auton vaihdosta, mutta sit perjantaina laskettiin mitä tuo bensarosvo Audi on vieny kahden päivän aikana. Siitä sit laskettiin kuukauden bensakulut, ja jäi suu auki; 550¿/kk! :D No, sit lauantaina haettiin Vantaalta VW Passat TD. Laskettiin et Audin viiden viikon bensakuluilla maksaa Volkkarin viikon dieselit ja _vuoden_ dieselveron.. :D Eli paljon halvempaa.. Ja on tuo isompikin, vaikkei olis uskottu..
Kiva kirjoittaa kun Eve säätää tuossa vieressä, joko tulee outoja kirjaimia tai sit menee näyttö pimeäksi kun se on keksinyt tuon napin mistä se onnistuu. :)
Muuten ei mitään erikoista, pakkasta on hirveästi. Tänään olis kärris, näkee pitkästä aikaa kavereita!
Even seisomisharjoittelut jatkuu hyvin. :)
MaitoG: Mites muille on sanottu normaali maidon aloittamisesta? Meille neuvottiin et 11kk iässä voi alkaa kokeilemaan, mut kaverille eri terkka oli sanonut 10kk neuvolassa et siitä vaan heti annat rasvatonta maitoa pulloon.. :)
Bejpi ja häirikkö-Eveliina 10kk
[color=CD1076]Jaahas! tähän aikaan viikon kuluttua ollaan jo yläilmoissa menossa kohti Brasiliaa! =) Tulee kiireinen viikko kun mieskin on pari päivää duunireissulla ja paljon on tehtävää. Me otetaan kyllä läppäri mukaan niin voin kirjoitella matkaltakin, ettei ihan olla pimennossa kahta viikkoa..=)
Viikonloppu meni taas siivillä. Olin lauantaina Halloween-bileissä ja eilisen olinkin vähän vaisumpi..=D Mies pärjää kyllä Emiksen kanssa jo tosi hyvin eli sen puolesta lähdin luottavaisin mielin. =) Emiliina juo mukista maitoa ja nukahtaa ihan tyytyväisenä.
Yöt ei juurikaan ole helpottaneet, mutta näillä eväillä mennään. Saas nähdä jos siellä matkan aikana opittais uusia kikkoja, jotka jatkuis sitten kotonakin. Toiveajattelua? =)
Tervetuloa vaan kaikille uusille, jotka on tälle puolelle könyneet! =)
Nyt ei tuu mitään muuta mieleen. Pitäis nopsaan käydä suihkussa ja lähteä kaupungille asioille.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
t. poppis ja Emiliina 9kk
jos mäkin pitkästä aikaa kirjoittelisin.
aa: edelleen olen pahoillani muttei olla saatu kirppis-projektia eteenpäin. yritäin ihan oikeasti muistaa tänä iltana, jos mies asian hoitaisi.
ollaan tunnin päästä menossa esittelemään ronjan kahta hammasta hammashoitajalle:) haluan vain nähdä kuinka sinne suuhun kurkataan, kun isi tai äiti ei kyllä suuhun saa kattella:)
oltiin anopilla eilen ja päätettiin et lähetäänkin tällä viikolla käymään iittalassa astioita katselemassa:) ronja menee toiselle mummulle ja äiti lähtee toisen kanssa huomenna reissuun:)
bejpi: mä oon nyt antanut ronjan silloin tällöin maistella viiliä, raejuustoo yms. viime viikolla neuvolassakin oli puhetta asiasta ja meidän täti oli sitä mieltä että pikkuhiljaa mutta kuitenkin niin että joulun aikoihin voisi kokonaan tavalliseen maitoon siirtyä. sama kun vois koittaa sillon silleen että syötäs samaa ruokaa. kun nykyäänhän ronja syö omat pöperönsä omaan aikaansa ja me syödään omaan aikaamme. mut ronja on sit taas ihan intopiukeena jos pääsee pöytään samaan aikaan meidän kanssa, sit annetaan sormiruokana maistella vihanneksia tms meidän ruuista ja hyvin maistuu:) vai on eve teidän perheen ainoo audilla kulkija;)
kandi: 80cm vaatteet, mitä ne on;) ei vaan, on meilläkin joissain vaatteissa jo 80 käytössä. eikä se talvihaalarikaan mistä joskus laitoin kuvaa niin ei se enää niin iso oo kun mitä silloin kun kuvan otin. ostin itseasiassa neidille 1v kuvaan 86cm mekon, kun ei oo yhtään venyvää kangasta ja aattelin että menee sit joskus muulloinkin päälle. ja sä oot kyllä urhea sissi noiden aamujen kanssa! (nimim. äiti joka taistelee sen puolesta että ennen seitsemää ei nousta, tyttö ei onneksi kovaäänisesti protestoi ja jossain vaiheessa yleensä luovuttaa:))
ei kyllä kuulosta coltsfootin yötkään herkulta:( toivottavasti löydätte jostain apua, tärkeäähän se on äidinkin saada nukuttua.
aa: meillä kans iltaisin katolla rapisee aika lailla. mies on kyllä viritellyt ansoja takapihalle, katolle ei pääse. mutta ei ole ansaan vielä tullut kuin yksi lintu:( yhden loukon on ilmeisesti joku lähialuaan kissa vienyt mukanaan.
ope: vai ei teille ole hiuksia eksynyt? no ne on vissiin ainonkin haivenet ronjalle eksyneet:)
jaa, ehkä mun pitääkin pakata kamat kasaan, kun hammashoitajalta jatketaan suoraan tampereelle treffeille. mutta palataan taas.
tikru ja ronja 10kk
Täällä on kaksi räkänokkaa, jouduttiin perumaan muskariin menokin kun ei viitsi lähteä tuon kiukkupenan kanssa mihinkään.
Toivottavasti päästään huomenna lähtemään enska treffeille.
Sen koiruuden mamma ei nyt sitten soittanutkaan mulle, joten ehkä se on keksinyt jonkun keinon saada pipsa hiljaiseksi, noh mielelläni mä olisin sen ottanut mutta pärjäillään me ilmankin kyllä tuossa yhdessä karvanaamassa on ihan tarpeeksi !
Sylissä olemisesta oli puhetta:
Meillä Aino viihtyy sylissä aikapaljon, se on muutenkin sellainen halimaakari, joskus pyytää ihan äitin syliin ja halaa sitten ja taputtaa mua selkään, ikäänkuin paijauksen korvikkeena.
Aino sanoi eilen ekan kunnollisen sanan ei:n ja Hei:n lisäksi ja mun harmikseni se oli ISI, noh meillä oli sitten yksi erittäin pollea isä täällä kotona joka jaksoi mainita asiasta varmaan 10 kertaan.
Mä olin kanssa lauantaina halloween bileissä systerin luona, tosi menin sinne autolla ja pääsin ehjänä perillekkin, vaikka oli kesäkummit alla, täytyy tänään vissiin laittaa nuo kitkat autoon.
Alakerran niagara on vihdoin sulkeutunut, alkoikin jo kyllästyttää kun oli " menkat" melkein kuukauden, loop-hoidon jälkeen valuin 2 viikkoa ja päivä sen loppumisen jälkeen alkoikin sitten menkat. Nyt päästään taas pikkukakkosta yrittämään ihq.......
Jospa sitä menisi paklaamaan seinää kun eilen saatiin vikat cyproc levyt seinään, jospa joulun sais olla ilman remppaa.
Tikru: mä täällä kärsivällisesti odotan kirppisjaksoa :D
aa ja päikkäri ae
[color=red] Yritinpäs juuri syöttää lapsen, jolla ei ois voinut vähempää olla nälkä.. Lopputulos on aika kaaottinen, tiedätte varmaan.. ;)
Bejpi, kiva että uuden auton kans säästää selvää pätäkkää :D Mimsu kans tykkää kirjoitella ihania välihuomautuksia kun äiti on koneella, pari kertaa jo saanut jotkut asetukset sekaisin..
Poppis on päässyt juhlistamaan Halloweenia, jee :D Ja teidän Brasilian-matka sen kun lähenee.. Ottaisitteko mua millään mukaan? Lupaisin olla oikein nätisti ja huomaamattomasti? :D
Mikäs tää tikrun ja aa:n salamyhkäinen kirppisprojekti oikein on? (nimimerkillä: en ole yhtään utelias...)
AAlle ja Ainolle paranemista räkätaudin ikeestä!
Nincalle ja Joonalle tervetuloa Isojen Enskojen maailmaan :)
Onkos Pi-Ki vielä hengissä????
Mimosa nyt sitten vähäsen ryömii. Tai ainakin hilaa itseään jotenkin oudosti eteenpäin. Kerran on jo hakenut hyllystä cd-levyjä, ja koirat on kans kiinnostavia. Niiden luo on kiva ähistä ja vetää yllättäin hännästä tai tökätä sormi silmään. Koiraraukat osaa jo luikkia pakoon kun Mimsu on tulossa paikalle :D
Mimsu on oppinut semmoisen ihanan tuhinan. Nyrpistää nenän oikein kippuraan ja tuhisee samalla. On tainnut huomata että se naurattaa äitiä ja isiä, kun tunnostaa tekevän sitä yhtenään. Lutusta!
Jahas, tänään taas juttelemaan joutavia " terapiaan" . Se hoitsu vaan kyselee miten menee ja mitä puuhasin viikonloppuna ja mitä aion tehdä tällä viikolla ja jappatijaa. En saa siitä mitään irti :( Välillä istutaan pitkiä pätkiä hiljaa, en tiiä odottaako se mun puhuvan vai eikö se keksi mitään sanottavaa..
HYvää alkavaa viikkoa itse kullekin perheelle!!
Sere ja Mimsu 6+++++kk
Sampo sitten seisoi viikonloppuna ilman tukea pienen hetken! :) Kaipa se pian oppii nousemaankin ilman tukea, ainakin se kovasti harjoittelee. Ensiaskelkengätkin ostin, joskin aluksi Sampo ei suostunut edes konttaamaan ne jalassa, raukka ♥ Millaisia talvikenkiä teillä on lapsille? Kun mietin sellaisia ensiaskeltalvikenkiä, mutta heltsuippa kun ne maksaa! 60¿ kengistä joita käyteään ehkä muutama kuukausi, kunnes jäävät pieniksi :/ Hyvä että omista kengistäkään maksan niin paljoa. Eli millaisia talvikenkiä ootta ostaneet/ostatte lapselle?
Ihanaa kun tulee joulu! Oon ihan fiiliksissä ja soittelen pianolla joululauluja! :D
Jaahas, Sampo vissiin heäilee, pitääkin jo mennä!
Han ja Sampo 9kk
[color=green]SERE-kulta minua kaipaili - olen hengissä kyllä :)
En ehtinyt pino lukaista kuin aivan pikapuolin. Mennään nyt Artun kans välipalalle, ja jos ehdin, tulen myöhemmin kirjoittelemaan.
Vilkutukset kaikille!!!
Pi-Ki ja Arttu tänään 8kk =)
Aleksille hyvää syntymäpäivää 1-vuotis päivänään =)
mykis ja S