Minun mieheni käy suihkussa kerran viikossa..
Oikeasti,hän peseytyy kerran viikossa,vaihtaa vaatteita kerran viikossa suihkun jälkeen. Mies käy paskaisessa työssä ja kulkee ympäriinsä koko viikon samoilla sukilla ja kalsareilla. Dödöä käyttää peittääkseensä paskan ja hien hajun. Hampaat harjaa illalla,ei aamulla ja haju on sen mukainen.
Seksiä harrastamme kerran viikossa,suihkun jälkeen suostun koskettamaan häntä.
Miksi menin naimisiin sellaisen miehen kanssa?
Olen yrittänyt kaikkea,mikään ei auta!!!
Kommentit (12)
olisiko kodin rutiinit-oma isä ei peseytynyt ?
Voin kuvitella hajut...:(
Mun mies hikoilee kovasti ja käy suihkussa kaksikin kertaa päivässä ja vaihtaa joka päivä alusvaatteet/sukat jopa pariinkin kertaan. Silti on tuoksut joskus miehekkäät kun puurtaa jotain hikistä hommaa.
Valitettavasti vanhaa koiraa on hankala opettaa uusille tavoille. Miehesi ei taida välittää kanssaihmisistä paljon.
Meillä ei olla mitenkään siivousintoisia yms, mutta kyllä meillä käydään joka päivä suihkussa. Liikuntapäivinä kahdestikin.
Mahtaa olla haju melkoinen.. Näemmä kaikkeen tottuu, kun itse ajattelisi tuon olevan todella, todella epämiellyttävää jo itsensä kannalta.
Otat ne sukat ja kalsarit jalasta ja pistät pesukoneeseen samalla.
Lämmitä saunaa ahkerammin.
Jos teillä on lapsia tai koira, pistä kylvettämään niitä, ja samalla ne vaatteet kastuu, on pakko vaihtaa.
Tein vähän aikaa sitten niin että illalla nappasin vaatteet lattialta ja heitin ne pyykkikoriin.
Olen siinä pisteessä kohta että en enää välitä. Asumme 200 neliön talossa joten oleskelemme eri päissä taloa aina. Hyi vittu mikä elämä!
Ap
ei ihmiset voi nykyaikana peseytyä ja laittaa puhtaita vaatteita varsinkin kun ovat tulossa lääkäriin VARATULLE tutkimusjalle ? Kaikki löyhkät ja lemut mukana. Ensiapupotilaat eri juttu. Meilläkään ei lapsuudessa ei ollut kuin ulkosauna mutta aina kun lähdettiin jonnekin sauna lämmitettiin vaikka aamuyöllä ja peseydyttiin ja lähdettiin puhtaissa vaatteissa ihmisten ilmoille.
Vierailija:
ei ihmiset voi nykyaikana peseytyä ja laittaa puhtaita vaatteita varsinkin kun ovat tulossa lääkäriin VARATULLE tutkimusjalle ? Kaikki löyhkät ja lemut mukana. Ensiapupotilaat eri juttu. Meilläkään ei lapsuudessa ei ollut kuin ulkosauna mutta aina kun lähdettiin jonnekin sauna lämmitettiin vaikka aamuyöllä ja peseydyttiin ja lähdettiin puhtaissa vaatteissa ihmisten ilmoille.
etkö sä voi vaan laittaa niitä vaatteita pesuun--siis kait teillä vaihtovaatteita on? ja sanoa ukollesi,että mene pesulle--mä oon kyllä sellainen pirttihirmu,ettei meillä haista hielle ja paskalle
Hän on asunut kahdestaan maajussi-isänsä kanssa.