Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhevalokuvia seinillä, mitä mieltä?

Vierailija
04.11.2007 |

Siis tällaiseen amerikkalaiseen tyyliin kodin seinillä kymmenittäin kehystettyjä kuvia perheenjäsenistä. Eikä vain seinillä, vaan kirjahyllyssä, piirongin päällä pianon päällä..

Tällaista näin tässä yhtenä päivänä, aikas omituista, tai sitten en vaan ole tottunut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. :)

Minulle se ehkä kertoo perheen arvostuksesta jollain lailla.

Vierailija
2/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin kuville on rajattu omat paikkansa, mutta meillä esim. keittiönseinällä on runsaasti kuvia perheenjäsenistä. Lapset tykkäävät todella katsella niitä. Miltä äiti/isi on milloinkin näyttänyt. Miten on itse kasvanut niin pienestä isoksi. Niissä näkyy meidän historia ja niistä puhutaan todella usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ihan kiva, jos ei omaa kotia saa laittaa kuten haluaa niin johan on ihme..! kyllä koti on asukkaitaan varten, vieraat saa ajatella mitä haluaa... ettei vaan olisi kateutta mukana tässäkin ajatuskuviossa? jos heillä on tarve korostaa perhettään niin keltä se on pois?

Vierailija
4/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos vain pelkkää poseerausta kauniissa iltapuvussa 5 vuotta sitten ja nykyään 30kg lihavampi niin en ymmärrä.

Perheestä, suvusta jne kuvat siis ok, mutta parisuhde kuvat omaan makkariin. Näin totesi kerran eräs viisas ihminen joka sanoi, että vanhempien makuuhuone on lemmenpesä sinne ei kuvia mistään anopeista eikä edes omista lapsista vaan parisuhteesta ja toisistaan.

Vierailija
5/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntteja mielestäni. Kun ne tosiaan on pakolliset lastentarha-, rippi- ja ylioppilaspotretit, hääkuvat ym. otettuna jossain mielikuvituksettomassa ateljeessa, kaikista pakollisen läheisistä sukulaisista.

Tyyliä on, jos on ihan vain pari kuvaa ja nekin jotenkin erityisiä ja voisivat olla tyylikkäitä esillä vaikka kuvassa olisi aivan vieras henkilö. Siis vähän taidevalokuvamaiset tai muuten kulttuurihistoriallisesti kiinnostavat.

Vierailija
6/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään olen lukenut jenkki ja brittisisustuskirjoja, joissa on paljon käytetty sisustuksissa erilaisia valokuvia.

Toki toteutuksesta paljon riippuu, mikä on lopputulos (tarkoitan nyt näitä suomalaisia koteja).

Vierailija
7/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa? Tosi " viisas" ohje. Makuuhuone on huone siinä missä muutkin ja kaikkien perheenjäsenten käytössä, kuten kaikki muutkin huoneet meillä. Mutta tietty on niitä, jotka tarttee joka asiaan ohjeita ja arvojärjestyksiä ja tarttee päästä pätemään jo ihan sillä, että voi määrätä lapset pois jostain huoneesta.

Vierailija
8/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeät kuvat.

ps. itse en haluisi olla kiimassa ja ratsastaa jos lapsen vauvakuva möllöttää vasten kasvoja tai mikä pahinta joku sukukuva : )

Vierailija
9/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on, jos ei ole yhtään kuvioa vaikka lapsista esillä. Tulee mieleen, että on aika kylmää sakkia.

Vierailija
10/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörii ihan livenä koko ajan siinä? Siis tietty jos ei ole etävanhempi tai muu sellainen vastaava.

Vierailija
11/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lastenkuvia vähän joka huoneessa. Kalleinta ne on meille koko talossa tai yleensäkin parasta mitä koskaan ollaan saatu tai saadaan aikaan

Vierailija
12/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta jos vain pelkkää poseerausta kauniissa iltapuvussa 5 vuotta sitten ja nykyään 30kg lihavampi niin en ymmärrä.

Vierailija
13/19 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se nyt vaan ON erikoista.

Vierailija
14/19 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen intohimoinen valokuvaus harrastelija ja niitä kuvia on tietokoneella, kansioissa, kehyksissä seinillä, hyllyillä jne...

Minusta ne personoivat kotia ja tuovat sinne kotiin ihania muistoja. Jos minulla on matkalla napattu kuva joka tulvauttaa ihanan muiston, miksipä en pistäisi sitä seinälleni? Tai jos minulla on omista lapsosista ihana kesäinen naurusuu kuva jossa ihana tunnelma, miksi en pitäisi kuvaa esillä?

Minusta valokuvaaminen on ihanaa, ja minusta se on ihanaa kun saan asettaa muistoja, onnelisia hetkiä, elettyjä aikoja, kauniita kokemuksia, rakkaita ihmisiä ja kauniita kasvoja omaan kotiini. Aina parempi kuin joku ikean tusina postikortti taulu... minun mielestäni...

Vierailija
15/19 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on lapsista söpön kulkukoiran kanssa ulkomailla, ja toinen meistä kaikista uimassa Suomessa meressä. Kivoja kuvia, eivät ole siinä varsinaisesti henkilöiden takia, vaan kuvina. En ikinä laittaisi mitään pönötyskuvia valokuvaamosta seinään, näemme toisiamme muutenkin, ei niitä tarvitse olla seinät täynnä. Ai niin, on meillä pari hyvää kuvaa myös lemmikkieläimistämme, nekin hyvän valokuvan, taiteen, vuoksi:)

Vierailija
16/19 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiin johonkin esim. irc- galleriaan. :)

Se minusta vasta omituista onkin, että haluaa esitellä lapsensa, miehensä, kotinsa yms kaikelle kansalle netissä.

- olinkohan nro. 3

Vierailija
17/19 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta emme ripottele kuvia joka paikkaan vaan niille on tarkoitettu se yksi kohta ja seinää elävöitetään erivärisillä kuvilla ja kehyksillä.

Vierailija
18/19 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinat on niita pullollaan, eika pelkastaan poseerauskuvia, vaan ihan tilannekuvia mukavista hetkista. Kuvaan paljon, enka halua niita kaikkia piilottaa albumeihin! Seinalla loytyy myos kuvia, missa olen laihempi ja kauniimpi ja tietty nuorempi kuin nykyaan... Miksi pitaisi haveta itseaan? Jos kerran on onnistunut kuva, niin seinalle vaan! Meidan seinalta loytyy kuvia myos sukulaisista ja ystavista, ja lapset rakastaa ihmetella niita paiva paivan jalkeen.

Vierailija
19/19 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on mukava katsella valokuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä