Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: minkä sukupuolitaudin olet saanut?

Vierailija
04.11.2007 |

papillooma-virus

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 23, jos sitä kumia käytätte niin mitäväliä missä se mies käy. Nyt en tajunnut sun kommenttia"

El siis jos ikinä harrastaa seksiä ilman kortsua, on horoperse? Mitenköhän meinasit pistää lapsesi alulle jos et kerran paljaalla anna ikinä? Ja sitäpaitsi, esim. herpes ja kondylooma voivat vallan mainiosti tarttua ilman kortsuakin.

Vierailija
2/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tietysti olla " kortsunkin kanssa" ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todeta missään testeissä? Eikös se selviä naisen papassa?

Vierailija
4/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heille vaaraton, kun taas naisille aiheuttaa kohdunkaulan syövän pahimmillaan! Nykyään onneksi rokote. Papillooma selviää papassa. T. kohdunkaulan syövän esiasteen sairastanut

Vierailija
5/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli oireettomana yli vuoden. Nyt lapsettomuus vaivaa :(

Vierailija
6/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

papillooma-virus

Vierailija
7/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myös tarttua kostealta saunan lauteelta, julkisesta vessasta, tai mistä vaan mihin on paljain pepuin istuttu

Vierailija
8/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni en ole sitä saanut seksistä, vaan jollain muulla tavalla.

Vierailija
9/22 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi saada synnäriltä? Tarttuuko se vessan kautta? Mut sehän on alkueläin se trikomonas

Vierailija
10/22 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten sen voi saada synnäriltä? Tarttuuko se vessan kautta? Mut sehän on alkueläin se trikomonas

Vierailija
11/22 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oireita ovat vihertävä, kupliva, pahanhajuinen vuoto, punoittavat ärtyneet limakalvot ja kirvely.

Tauti todetaan mikroskopoimalla valkovuotonäytettä, jolloin nähdään liikkuvia siimaeliöitä. Hoitona on suun kautta otettava lääkitys. Partneri hoidetaan aina.

Vierailija
12/22 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

klamydian ekalta poikaystävältä (ei itse tiennyt omasta tartunnastaan). Aiheutti lapsettomuuden, jota nyt kuumeisesti koitetaan hoitaa. :(

Vierailija
13/22 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttamat infektiot ovat nykyään harvinaisia

Vierailija
14/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olen itse itseäni pitänyt säntillisenä ihmisenä, niin vain tarttui miesystävälätni, joka ilmeisesti täysin tietämätön siitä, että niitä mukanaan kantoi. Inhottavaa ja ikävää. Onneksi tajusin jostain syystä mennä tetseihin, vaikkei mitään oireita ollutkaan.

Vierailija
15/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nuorena sinkkuna tein kaksi mokaa ilman kumia.

Vierailija
16/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä se siellä tekee kun en ole peppuseksiä harrastanut ikinä. Sain exältä 19-vuotiaana, onneksi ei ole tähän nykyiseeni tarttunut.

Vierailija
17/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saannut klamydian (onneksi heti hoidettiin), ja ei niin mukavan genitaaliherpeksen, joka onneksi alun oireilun jälkeen on pysynyt täysin oireettomana. Mutta tuota herpestä olen surrut ja paljon, se kun ei katoa ikinä mihinkään.

Vierailija
18/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaiset (kasvatus)testit eivät kertoneet. Miesystäväni oli käynyt testeissä jjuuri ennen suhteemme alkua a kävi monta kertaa suhteemme aikana, aina nega. Minäkin kävin pari kertaa, molemmilla siis oireita. Hän oli ensimmäinen, jonka kanssa olin ilman kondomia. Lopulta kun tulehdus oli jo kova testi näytti positiivista ja saimme lääkkeet. Nykyään on jo paremmat testit onneksi.

Onneksi ei kuitenkaan aiheuttanut lapsettomuutta!

Vierailija
19/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, käytettiin kumia mutta se hajosi! Huono tuuri. No, ainahan sitä voisi valita partnerinsa paremmin.

Vierailija
20/22 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummatkin suht helppoja hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä