Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita varhain seksielämän alottaneita? Jäikö traumoja?

Vierailija
04.11.2007 |

Neitsyys meni 12-vuotiaana, 13-vuotiaasta asti harrastin seksiä jo säännöllisesti. En jakanut kaikille, ja huolehdin ehkäisystä aina. Ei siitä traumoja jäänyt, enkä vielä näin 32-vuotiaanakaan pysty sanomaan että minua olisi kukaan käyttänyt hyväksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, että mistä sä sitä seksiseuraa löysit? Ja kenen kanssa sä harrastit seksiä 13-vuotiaana säännöllisesti, luokan poikienko kanssa??? Eikö sua kaikki pitänyt vähän jakorasiana???

Vierailija
2/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis 6-luokalla? Itse menetin neitsyyteni 20-vuotiaana. Jäi traumoja. Tässä näemme, ettei ikä aina ratkaise..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt traumoja, mutta olisihan sitä neitsyyttä voinut vähän säästelläkin. Ja vähän turhan huolettomia oltiin muutaman kerran ehkäisyn suhteen..

Vierailija
4/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seurustellut useamman kuukauden ja ajatus vain tuntui hyvältä. Minusta on tyhmää tuijottaa vain ikää, oikea aika on sitten kun siltä tuntuu, oli sitten 13 tai 31.

Ainoa asia mitä kadun on se että olin turhan tarkka tavarastani nuorempana, olishan sitä enemmänkin voinut kokeilla ennen paikoilleenasettumista...Tilaisuuksia on kyllä ollut ihan nokko.

Vierailija
5/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin silloin erään pojan kanssa, ja päätimme kokeilla seksiä, ihan uteliaisuudesta.

13-vuotiaana aloin seurustelemaan itseäni 2 v vanhemman pojan kanssa. Muutaman kk seurustelun jälkeen seksi tuli luonnollisena osana suhteeseen. En siis jakanut kaikille luokan pojille, vaan makasin vain yhden pojan, poikaystäväni, kanssa. Seurustelimme kunnes aloitin lukion ja muutin muualle.

AP

Vierailija
6/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumoja ei silti jäänyt. Ennen kun täytin 14v. aloin seurustelemaan ja seksielämä oli vakituista. Aina ole seksistä nauttinut ja mitään traumoja ei ole jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi