Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukan menetänyt lastaan yllättäen

Vierailija
04.11.2007 |

mä olen jos joku kokenut saman niin pliis kertokaa miten siitä selviää

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu, mutta ikävä ja suru ei poistu...

Vierailija
2/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pelkkä ajatus on ahdistava ja kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi kuormurin alle koulusta tultuaan suoraan kotimme edessä joutui teholle siel sanottiin poika selviää mutta lääkkeet oli sydämmelle liikaa

Vierailija
4/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava menetti ainoan lapsensa 3,5 vuotta sitten. Suru on lieventynyt ja hän on edelleen täysjärkinen, mutta ei tietenkään se sama ihminen kuin aiemmin. Ei siitä yli pääse koskaan, mutta voi oppia elämään.

Vierailija
5/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aika tuo helpotusta. Suru ja ikävä ei ikinä lopu ne vain muuttaa muotoaan siedettävämmiksi:(

Päivä kerrallaan,kun on yhdestä päivästä selvinnyt selviää varmasti seuraavastakin! Joka uusi minuutti on hetki lähemmäs helpotusta! Voimia

Vierailija
6/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae googlella, niin sieltä löytää sivulle. Siellä on varmaan paljon vauvansa menettäneitä jäseniä, mutta myös muita. Itse en ole käynyt sivuilla.

Vierailija
7/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa suruusi. Kokemusta ei ole, mutta uskoisin, että koskaan ei tuollaisesta menetyksestä voi täysin selvitä, mutta suru muuttaa muotoaan ajan kuluessa.

Vierailija
8/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suureen suruusi. Veljeni menehtyi tapaturmaisesti reilu kymmenen vuotta sitten ja jouduin läheltä seuraamaan vanhempieni surua. koskaan se ei katoa, mutta helpottaa kyllä ajan myötä. Tai ainakin muuttaa muotoaan. Sanotaan, että ensimmäinen vuosi on aina vaikein, kun silloin kaikki tapahtuu ensimmäistä kertaa ilman menetettyä rakasta. seuraavana vuonna on jo uudenlaisia muistoja. Kaksi kuukautta on hirmu lyhyt aika surra, joten on täysin normaalia, että vielä on todella vaikeaa. Itse olen veljeni kuoleman kautta tutustunut useisiin lapsensa menettäneisiin perheisiin ja saanut nähdä, että elämä jatkuu kyllä. Aikanaan.

Oletko tutustunut Käpyyn? Se on lapsensa menettäneiden oma yhdistys, jonka kautta varmasti löytää vertaistukea. Yhdistyksen nettisivut löytyvät osoitteesta www. kapy. fi (poista välit) tai googlella hakusanalla käpy. Uskoisin, että löydät apua samanlaisen menetyksen kokeneiden vertaistuesta.

Voimia suruusi!

Vierailija
9/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä suru on valtava. Nytkin kyyneleet valuvat pitkin poskia, vaikka tapahtuneesta onkin jo kohta 10-vuotta.

Välillä on helppoja aikoja, joskus vaikeita. Joskus kaipaan lapsia niin valtavasti. Vanhinkin oli vasta parikymppinen lapsukainen.

Varmaan siitäkin suru pinnassa, kun eilen taas kävin juttelemassa pitkään lapsilleni hautausmaalla.

Vierailija
10/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras parantaja on aika. Mutta sen ajan kuluessa ei saa jäädä sänkyyn makaamaan.

1) Meille tuli heti ystäviä, jotka puhuivat kauniita asioita. Tuntui hyvältä, että sai heti jutella jonkun kanssa.

2) Minä jouduin tekemään arkipäivän askareet surusta huolimatta. Vaikka se olikin pakottamista, niin kukaan ei meidän puolestamme käynyt kaupassa. Jälkeenpäin ajatellen oli todella hyvä, että minun oli pakko tehdä jotain. Se teki henkisesti tosi hyvää, että ei saanut jäädä sänkyyn makaamaan.

3) Antaa surun tulla silloin kun se tulee ja antaa itsensä itkeä silloin kun itkettää.

4) Kaiken tämän jälkeen aika parantaa. Itkukohtaukset harvenevat ja elämä normalisoituu pikkuhiljaa.

Vierailija
11/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ollut perheessä jo useita vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä