Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARRggghhhh pitäiskö mun erota vai panostaa suhteeseen?

Vierailija
09.12.2007 |

Minä 25v mies 27v ja meillä ei oo kolmeen vuoteen ollut seksiä!!! Mies on komea ja tosi fiksu mutta ei vaan pystytä harrastamaan seksiä!!! Ihan kauheeta. Mies on tosi ihana tyyppi mut pitäiskö mun kokeilla sinkkuutta kun oon aina melkein seurustellut. Tuntuu että menee nuoruus hukkaan kun ei saa seksiä.

Miehen myötä menettäisin kauniin kodin, auton, elintason. Joutuisin kituuttamaan pieneen opiskelijaboxiin.... Vanhempani joilla menee huonosti toivovat ja kyselevät jo avioliittoa, koskaq menen tämän erittäin fiksun miehen kans naimisiin.

Auttakaa, oon pohtinut tätä jo monta vuotta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ärsyttää mies ja kun ei voi olla vakavana!! Ja kait ollaan tapeltu liikaa! Ollaan kuin kämppiksiä :((

ap

Vierailija
2/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs seksittömyyden syynä ei ole sairaus jolle ei voi mitään tehdä, niin sitten en ymmärrä. Jos miehelläsi on ongelmia erektion kanssa, voisin kuvitella että osaisit myös kertoa niistä tarkemmin, MIKÄLI OLETTE KESKUSTELLEET asioista. Jos ette niin nyt ois varmaan korkea aika opetella. Jos haluat luopua miehestä niin ota ero. Mut ekana juttelisin. Jos ei tässä suhteessa onnistu niin ehkä jo seuraavassa olet jo niin aikuinen että pystyt tosissaan puhumaankin asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa tuntemaan toisenne hiukan paremmin. Ja sitten LÄÄKÄRIIN niiden erektio-ongelmien vuoksi!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä