Minkälaisia kokemuksia lastenne lääkäreistä?
Viimeksi viikko sitten, todella rasittava naislääkäri, joka hössötti ja ei yhtään osannut käsitellä lasta. On kyllä hirveesti eroja lääkäreiden käyttäytymisessä.
Kommentit (9)
Luotettava, ystävällinen, rauhallinen ja osaa todella sekä asiansa että käsitellä lapsia.
Arvosana 10 +
Meillä alergialääkärinä Tiina Tuomela, loistava lääkäri. samoin korvalääkäri Merja pettay.
Mulla päinvastainen olo. Tosin meillä halkiolapsi, joita Merja ensisijaisesti hoitaa.
ehkä sitten seuraavalla käynnillä:)
Myös ihana korvalääkäri paikallisessa keskussairaalassamme. Ammattitaitoisella ihotautilääkärillä kävin lapsen kanssa viimeviikolla ja samassa lääkärikeskuksessa töissä loistava gyne!!!
hyviä kokemuksia julkisella puolella kahdesta naislääkäristä. Meidän terveysasemalla nuori naislääkäri. Olin ekalla kerralla aivan äimänä, hän oli lukenut aiemmat paperit (kun muutimme tälle alueelle) ja oli hommansa tasalla. Jäi äitiyslomalle, mutta palasi terveysasemalle töihin omalääkäriksemme sen jälkeen! Todella symppis, eikä pelkää ottaa yhteyttä erikoislääkäreihin, kun oma kokemus ei riitä.
Lastenklinikalla lapsen hoitava astmalääkäri on todella mainio. Vähän vanhempi naislääkäri, todella osaava. Osaa käsitellä lasta mainiosti. Vuosikausia saatu käydä samalla lääkärillä, tuntee lapsen ja muistaa sairauden kulun.
Onhan noita ikäviäkin kokemuksia, mutta näihin kahteen, joita eniten kohtaan, olen todella tyytyväinen!
Ihmetteln monia sairaalan lastenosastolla kiertäviä lääkäreitä, jotenkin todella kylmiä tyyppejä - tiuskivat hoitajille eikä edes tervehdi vanhempia. Outo ammatinvalinta lähteä lastenlääkäriksi jos lasten normaali toiminta (itku toimenpiteitä tehtäessä jne.,) häiritsee. Tai ehkä vaan näkee liikaa ja on liian kiire.
Toinen ääripää aivan ihana korvalääkärimme, jolla sekä osaamista että tajua lapsista. Nimi Seppo Kuttila, Jyväskylässä.
Husuke on mukava paikka ja henkilökunta loistavaa. ja Merjaa kehun, käydään hänen vastaanotolla niin Husukessa, lastenklinikalla kuin privaatissakin
Kehut ja kiitokset menee lastenlääkäri Saara Sainio-Pölläselle jonka vastaanotolle pyrimme aina tarpeentullen jos mahdollista. Tosi jees myös korvalääkäri Juha Tasa.
Onneksi on vakuutus paljon sairastavalla lapsella, eliv oi aikas pitkälle valita itse lääkärin.
Ainoastaan sairaalalääkäreihin ei voi vaikuttaa, mutta sielläkin muutama todella loistava, varsinkin pojan hoitava lääkäri.