Pystyykö mielihaluista päättelemään tuleeko tyttö vai poika ?
Odotan toisa lasta. Tyttö on ihana 6 vuotias reipas prinsessa. Minulla on samanlaiset oireet kun ensimmäisellä kerralla ja tuntuu ihan siltä, että tyttö tulee myös tämäkin vauveli olemaan.
Kaikki hapan ja kirpeä maistuu erittäin hyvälle kuten hapankaali, punajuri, piimä, tomaatit. Tuntuu, että pystyn syömään vaan kasvispitoistaruokaa, keittoja, hedelmiä ja kaikki ne kirpeät ja happamat ruuat. Liharuuat ja kahvi tökkii kovasti. Kertokaa kokemuksia
Kommentit (3)
Ennemmänkin olen pitänyt mielihaluja luonnon omana keinona varmistaa odottavan äidin ravinnonsaannin.
Minä esimerkiksi en juurikaan syö maitotuotteita (jugurttia, viilejä), mutta se on olliut mulle kuitenkin tyypillistä " himoa" varsinkin rv 12-18. Lihat ja rasvajäi pois pahoinvoinnin takia, ja nyt kun viikkoja yli 20 ei mikään ole niin ihanaa kun kunnon grillipihvi: ja tässä kai syynä laskneut hemoglobiini.
Eli mull aon yks poika ja yks tyttö, ja ilmeisesti poikaa odotan nyt. Raskausoireet, mahanmuoto, viivat, sykkeet jne ei mulla ole ollut sukupuolisidonnaisia....
t, sokeritoppa 23+4 tai jotain
tyttöraskaudessa enemmän makeavoittoisia himoja. Karkkia ja pullaa ym. tuli syötyä paljon. Poikaa odottaessa sipsit olivat kova sana, kaikki makea ällötti. Nyt tässä kolmannessa raskaudessa taas kaikki makea maistuu. Itsellä on ollut tyttöolo alusta lähtien ja myös mahan muoto on leveä ja aika alhaalla. Pojasta oli sellainen korkea pallomaha. 100% varmuutta tästä kolmannen sukupuolesta ei vielä ole.
mulla oli juuri kuvailemasi himot tomaatteja ja piimää kohtaan,kuten on muuten jo tässäkin raskaudessa,kaikki kasvikset maistuu,ei mikään rasvainen..
esikoinen tosin paljastui pojaksi jo toisessa ultrassa.. tiedä sitten vielä tästä,kun on ilmeisesti vasta 7+6menossa:)