Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko silmäpeli vaarallista?? ;)

Vierailija
03.11.2007 |

Niin siis olen varattu (naimisis) mutta tykkäisin flirttailla, siis harrastaa silmäpeliä joittenkin miesten kanssa, jotka itse tekevät siihen aloitteen.... mutta voiko se johtaa johonkin? Siis annanko pian ymmärtää jotain..? Sormukset on sormessa ja varattu olen, enkä hae mitään muuta kuin piristystä päivään, joskus..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt ihan Turkkiin tai vastaavaan paikkaan ajatellut mennä sitä silmäpeliä pelaamaan, niin eiköhän sulle jää perääntymisen mahdollisuus tilanteesta kuin tilanteesta.

Vierailija
2/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joudunko pian " selittelemään" katseitani tmv. Se kun on vaan kivaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on semmosta että oot vaan viehättävä ja vinkkaat silmää. Teet sen ohimennen.

Se, ettei siihen odoteta alotetta! Jos joku flirttaa, on sinänsä hauskaa. Tän ei tartte tarkottaa että flirttaat vaan eri sukupuolelle. Seksin kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

Jos odotat että joku tekee alotteen niin ajatteletko että se joku koittaa siis iskeä ja osoittaa kiinnostustaan vai vaan hulluttelee. Koska tämä selittää miksi et kykene itse alottaan -pidät sitä " vakavana" asiana, ja odotat että joku " vapaamielinen" koittaa pitää silmäpeliä. Se ei ole homman pointti.

Pitää pystyä silmäpeliin ihan luonnostaan TOSTA VAAN tai ei tehdä ollenkaan -siis jos ajattelee että sut ymmärretään väärin. Flirtti on flirttiä vaikka voissa paistaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi