Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan KOSKAAN saanut hyvää palvelua/hoitoa terveyskeskuksessa????

Vierailija
03.11.2007 |

Tuli tuosta toisesta aiheesta mieleen. Aina saa lukea täällä vain haukkuja vaikka koettaa kuinka hyvin tehdä työnsä niillä resursseilla mitä kunta tarjoaa. Olisiko järkevämpi siirtyä yksityispuolelle töihin kun sitä tunnutaan niin suuresti arvostettavan? Ja vähävaraisten hoito huononisi entisestään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen olen!

Ja voisin maksaa veroja että hoitsut saisivat palkkaa lisää...tai ainakin ennen olisin voinut. Nyt niin kypsä ihmishengillä leikkimiseen et voisin tehdä mitä vain jotta tilanne ratkeaisi ja palkkaa en antaisi uhkailijoille!

Vierailija
22/23 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en enää vie lastani sinne. Johtava lääkäri vähätteli 2-vuotiaan kolme viikkoa kestänyttä flunssaa, ei kuunnellut keuhkoja tai katsonut korvia ennen kuin hermostuin ja vaadin häntä katsomaan korvia. Korvatulehdushan siellä oli. Lääkemäärän laski täysin pieleen. En uskaltanut luottaa tähän puoskarointiin, vaan menimme sitten yksityiselle, emmekä sen koomin ole terveyskeskuksessa käyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaivana on joku, jota ei itse osaa diagnosoida, voi olla melko varma ettei osaa terveyskeskuslääkärikään.

Ja Hatanpäälle sellaisia terveisia, että sinne ei mene HULLUKAAN jos vakuutus on olemassa. Kerran minua käskettiin jonottaa 5-6 h kirkuvan 4kk vauvan kanssa, ja äitini jouduin jättämään kerran itkemään hirveissä sappikivituskissa käytävälle verenpaineen ollessa jotain 200. Kyllä pisti vihaksi! Lääkäriin oli päässyt 6 tunnin päästä aamulla eikä mitään hoitoa saanut, muuta kuin pari kiputablettia joista ei tuohon vaivaan ole todellakaan mitään apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi