Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttää noi " talvi tuli" -uutiset!
03.11.2007 |
Jossain Helsingin kieppeillä sataa lunta ja silloin julistetaan koko maahan talvi.. Meillä ei ole ainakaan satanut yhtään lunta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta että muakin voi ärsyttää toi että Helsinki on aina koko suomi. Sehän on niin että jos kyse on jostain helsingissä sijaitsevasta paikasta niin siihen ei tarvitse laittaa kun katuosoite, katsos kun jokainen kuitenkin " TIETÄÄ" että se on stadissa! ARGH.... katselkaapa vaikka jollette ole vielä huomannu asiaa!!