<3++HEINÄHATUT++<3 La-Su Vko 44
Kommentit (20)
2poj@n äiti: Kiitos sulle, kun jaksat kommentoida mun juttua.....hankala aihe eikä ole ketään kelle puhua asiasta....ehkäisylaastarit kävin ostamassa, mutta en ole niitä vielä aloittanut kun ei ole menkat alkaneet. Mietin itsekseni..olen todella paljon miettinyt, että ollaan heiluteltu peittoja vaikka mies tietää ettei mulla ole ehkäisyä, joten siltä kantilta katsottuna luulisi ettei se ole kolmatta vastaan, koska se yksi kertakin voi riittää ja sitten tärpätä...tosin meillä ei ole tärpännyt. Jos se olisi ihan 100 % varma ettei halua kolmatta, niin olisihan se käynyt ostamassa itse ehkäisyä tai sitten oltu tekemättä yhtään mitään....tällaisia ajatuksia mulla on tällä kertaa.
Unelma08
Itkuhan siinä tuli kun ehdin jo niin toivoa.
Täti saapui 9 päivää myöhässä. Meillä on esikoisen jälkeen ollut ehkäisynä kondomi ja kierto on ollut pitkään sen 29 päivää sitä ennen pari 30 ja 31 päivän kiertoa, nyt sitten tällainen älytön?!
No johan se olisikin ollut suoranainen ihme jos kaksi vuotta esikoista tahkonneet olisivat saaneet tulosta aikaiseksi jo toisella kierrolla. Ens perjantaina on aika gynelle saa nähdä mitä siellä tuumataan?!
Onitteluja plussanneille!
pahoittelut valaskalaisen tädistä, olipas kurja uutinen....
meillä piina jatkuu, eilen tuli yhdellä vessa käynnillä pientä tuhrua, mutta siitä kohta jo yli 20h eikä mitään muuta ole ilmennyt...raskaus oloja olisi mahassa, epänormaalia juilimista ja sitä kuuluisaa painontunnetta...sain kp.24 plussan ja kp.25 negan...että en tiedä mitä tässä haaveilen...odotellaan niitä menkkoja ja vasta silloin onnistuu mieli luovuttamaan...kun kuitenkin ovis on hyödynnetty 100% tässä kierrossa...vaikka eihän se tarkoita että jos aiemmat kaksi on tullut helposti että tämä kolmaskin niin tekisi...
kauhea tämä naisen mieli kun se aina vaan toivoo ja toivoo ja sitten sattuu...
mammeli kp.27/28
Liityin heinäkuisiin ja melkein kk sitten, mutten ole kuitenkaan ehtinyt kirjoitella. Pahoittelut negan saaneille.. Meillä on ollu hässäkkää ja olen yrittänyt olla ajattelematta vauvajuttuja ja piinaviikkoa. Kummasti kuitenkin piinaviikon lähestyessä sitä tänne palailee, ihan kun se vastaus netistä löytyisi.. :)
Nyt kuitenkin piinaviikko on jo melko pitkällä ja kuukautisetkin jo oikeasti ehkä myöhässä.. Ekan testin tein kun olivat päivän myöhässä apteekin omalla testillä. Testiajan sisällä ei viivoja juuri näkynyt(kontrolliviivakin heikosti), mutta parin kymmenen minutin kuluttua tositosi haalea viiva. Illalla viiva oli muuttunut vahvemmaksi ja selvästi punainen. eli olisiko siis roskishaamu? No seuraavana aamuna tein uuden testin aconilla ja siihen tuli kaksi viivaa joista toinen haaleanhaalenvaaleanpunainen, mutta kylläkin sellainen ettei sitä tarvinnut tihrustaa yhtään. Näkyi siis, mutta huomattavasti vaaleampi kuin se kontrolliviiva.. Nyt ollaan siis ihan että mitä, voiko se olla totta?? Mahassa on painontunnetta ja pissalla täytyy ravata, mutta muita oireita ei ole. Aikaisemmasta raskaudesta en muista näin alusta mitään.. Olen ihan että voiko tämä olla totta. Nega testejä on tullut tehtyä monia seittemäs tai kahdeksas yrityskierto menossa, että vaikea uskoa tätä.. Päätettiin että testataan alkuviikosta vielä yksi testi, josko sitten tulisi tummempi viiva..
On kyllä ihan ihmeellinen olo.. Voiettä..
Anteeksi pitkä selostus omista viivoista. Toivotaan nyt kovasti plussatuulia ja heinävauvoja!
kp 31/27-30 yk 7-8 (toiv ois jo rv jotakin...)
2poj@n äiti: Oli vielä pakko tulla tänne tänään katsomaan oletkohan kommentoinut jotain mulle...kiitos kovasti. Ehkä nyt annan miehelle aikaa j a olen hiljaa aiheesta...katsotaan nyt sitten. Ja yritän hieman hillitä tätä vauvakuumetta. Nyt kp21 enkä ole bongannut ovista...saa nähdä onko taas pitkä kierto vai mikä on taas....
Kaikille oikein hyvää lauantai-iltaa...mä odottelen että mies tulee veljensä kanssa raksalta kotiin.
Kaveri sai ke pienen tytön ja mulla on olo niiiiin haikea......
Unelma08
Vähän tympii, vaikka osasin jo odottaakin. Olin sen verran kovassa kuumeessa heti oviksen perään, että olis kirputkin karannu, jos sellaisia olisi ollu. Saati sitten, että minkäänlainen lapsi olisi voinut saada alkuaan... Harmittaa vaan, että taas menee niin pitkään, ennen kuin voi seuraavaksi piinailla. Kierrot ihan mitä sattuu, mutta tästä viimeisimmästä tais tulla enkkari, 54kp.! Eli tipahdan elokuisiin...
Juu, täälläkin taitaa heinävaavgi jäädä saamatta. Ruskea vuoto alkoi ja aamuyöllä oli menkkajomotuksia. Odotin, että kohta valahtaa,mutta ei. Tesasin heti aamulla sitten negaa, joten täytyy kait sitä uskoa. Mieli on kyllä haikea. :( Oviksen aikaan kun vielä touhuiltiinkin. Mutta luulen, että mulla on jotain häikkää hormoonien kanssa. Olen pudottanut jonkin verran painoa ja menkat on vähentyneet, siis vuoto. En tiedä sitten. Ehkä sitten ensi kierrossa? Mutta minä siirry siis elokuisiin. Plussatuulia kaikille! =)
Unelma08: Tsemppiä ja jaksuja sinulle! :)
Kp on 29/28 ja menkkajomotusta ja " juilintaa" on ja sellainen tunne, että jotain valahtaa housuihin aina välillä ja sit kun menee vessaan, ni ei mitään...
Kaks viimeisintä kiertoa on olleet 28 päivää ja menkat on alkaneet kp 29 aamusta, nyt ei mitään siihen suuntaistakaan...
3 Aconin testiä olen tehnyt (kaapissa kun olivat)ja jokainen on niistä ollut erilainen... Eka testi oli haalea plussa, toka tuskin edes haamu ja kolmas taas haalea haamu. Nämä testit tehty siis kp 27 ja 28... Tänään en ole testannut, kun ei ole testejäkään, mutta pakko kai se on apteekkiin suunnata illalla, jotta aamuksi olisi testi kaapissa. ;)
Mulla on yleensä AINA ( 3 raskautta takana. 2 km ja yksi lapsi) toi Acon 10 näyttänyt aikaisin vahvaa plussaa, joten nyt ihmetyttää toi haamuilu... Tunsin oviskipuja 15 päivä (kp16 siis), eli huomisesta tulee 2 viikkoa... Hommailtiin kp 12, 14 ja 17, joten voihan olla, että onkin tärpännyt sitten tosta kp 17 " lastista" vasta...
Jotenkin järki sanoo, että kyllä sitä raskaana ollaan, mutta vielä ei tunteet anna uskoa... Pakko nähdä ne kunnon viivat testissä!!
Näin järkeilee Leonmami tänään!!
2poj@näiti: Tiedän tunteen kun menkat alkaa.....mutta nyt vaan elovauvaa yrittämään...mä luulen, että rupean seurailemaan elokuisten juttuja....en usko että meilläkään on tärpännyt, kun ne muutamat peittojen heiluttelut ei ole osunut edes oviksen aikoihin ja nyt mulla on oviskin jossain teillä tietymättömillä. Nähdään siis elokuisissa.....
Kyllä sun mielialakin paranee, kunhan noi menkat loppuu..
Unelma08
LEonmami: Varovaiset onnittelut täältä päin......toivottavasti minäkin joskus vielä saisin plussan....kunhan saan ton äijän taivuteltua....
Ehkäisyä ei nyt ole, joten ei kai sitä koskaan tiedä....
Unelma08
Varovaiset onnittelut Leonmamille!! Toivotaan että viiva vahvistuu.
Ja aika paljon ollut tätejä liikkeellä, kurjaa..
Meillä mennyt viikonloppu aika vahvasti viihteellä siis kiirettä pitänyt. Nyt sitte pitäis kerätä tää päivä energiaa tulevaan viikkoon.
Lunta saatiin tänne eteläänkin, ihanaa! Paljon kauniimpaa ja piristävää. Toivonmukaan eivät nyt ihan heti sulais..
Mulla aika vahvasti sellanen tunne että hukkasin oviksen tällä kierrolla.. Tikutin pelkkiä negoja ja tuntemukset alavatsassa oli kuitenki kp16 vaikka siis tikusta nega.. Laskurin mukaan ovis olis ollu eilen, kp 18 mutta en kyllä usko mikäli omaan kehoon on luottamista, ei mitään tuntemuksia.. Ukkoki jo hermostu näihin ovisvouhotuksiin ja totes että se on ku on vauhkoomattaki. Niimpä, en aijo ostaa enempää noita tikkuja, aiheuttaa vaan turhaa stressiä :)
Hyvää viikonloppua kaikille!
Teera kp19/29?
Arvasin jo melkein että menkat alkaa kun lämmöt laskivat pari päivää sitten. Mutta ehtihän siinä ajatella kuitenkin vaikka mitä. Mulla on mennyt älyttömästi rahaa testihin, nyt kyllä tässä kierrossa En osta r.testejä etukäteen, enkä tee niitä monta päivää etukäteen, stressaa vaan. Ajattelin, että jos ovikseen asti palstailisi aktiivisesti ja sitten ottaisin vähän etäisyyttä sen jälkeen. Muuten tulee ajateltua liian paljon tätä vauvahanketta (jos niin voi sanoa).
Nähdään elokuisissa! =)
Onnea plussanneille!
on kp15 ja eilen olisi pesun sivujen mukaan ovis jos kp lasketaan 28.. en tosin tikuttanut plussaa. alamasua on kyllä jomotellut ja molempia puolia (?) on nippaillut :)
mitenköhän toimivia noi ovistikut oikein on?? pitääkö testit tehdä joka pv samaan aikaan? olen tehnyt klo 14-16 välillä..
täytyypäs myös huhuilla heinäkuun lopun kuumeilijoita, että missäs oikein olette?? tänne kirjoittelemaan kuulumisia, vai oletteko lakanoita heiluttelemassa? me ei kyllä kauhean aktiivisia oltu, mutta katsotaan nyt.. ihän se tarvi kun sen kerran jos tullakseen on ja aika otollinen;)
cec
En tiedä noista ovistesteistä...olen nyt kaksi kiertoa tikutellut saamatta yhtään plussaa, vaikka nytkin oli oviskipuja jne....mutta negaa vaan tuli...en aio ostaa enempää testejä.
Unelma08
Terve vain Ceciliah ja muut,
täällä ollaan edelleen. Olen pysynyt poissa palstalta, kun viikonloppu on mennyt venettä talveksi peitellessä ja appivanhempia tavatessa.
Ikävä kuulla, että täti on tullut niin monelle käymään! Ehdin jo toivoa iloisia uutisia.
En ole lähtenyt vielä tikuttelemaan (kai se vähän vaikeaa olisikin, kun on niin epäsäännöllinen kierto), mutta lakanoita on heiluteltu viime aikoina jtp-periaatteella. Ja kivaa on ollut ;-). Katsotaan, mihin tämä riittää. Meillähän piinailu alkaa vasta viikon - puolentoista päästä.
Unelma: ihan keittiöpsykologiataustalla toivotan jaksamista! Ehkä miehesi ei itsekään oikein vielä tiedä, mitä haluaa. Silloin yleensä auttaa kun antaa toiselle tilaa.
Hyvää viikoalkua toivotellen,
Alma
Netissä en ole juurikaan pyörinyt, ihan mahdoton hässäkkä viikko ja viikonloppukin.
Kovasti olen jos jonkinlaista oiretta itsestäni bongaamassa (nytkin masussa juilii ja etoo): väsymistä, itkuherkkyyttä, närästystä, masunippailuja. Innostua en uskalla kun on muutenkin ilmassa masennuksen poikasta (aloitin just käynnit psykologilla). Kovasti toivon ettein täti löytäis perille yhdeksään kuukauteen. Sitten kun raskaudun tulen olemaan varmaan ihan hermoheikko pelkojeni kanssa (meneekö kesken, onko terve) ja pelkään etten voi/uskalal nauttia raskaudestani. Tyhmää vaan etukäteen tälläisia murehtia.
Vielä viis päivää pitäis sitkutella että vois testata. En malttais millään, mutta kirto voi olal ihan mitä vaan. Enkat on toi 40 viime kierrossa. Kohdunnupukkaa rävelsin suihkussa ihan oli kova ja alhaalla. Eli täti ei olsi ihan vielä tulossa? (viisammat neuvokaa ihmeessä jos jaksatte)
KirVi72 kehui kilojen karisemisesta edellsiessä pinossa, mutta vkonloppu meni mussuttaessa :/ Saas nähdä mitä vaaka näyttää. Nytkin olis nälkä taas (yksi oire lisää listaan). Itse olen laihikseni pahin sabotööri.
T:Vacsuli kp31/28-36 (max40), yk 1
Vacsuli: ensimmäistäkö kuumeilet? ne pelot kuuluu asiaan sitten odottaessa, kunhat eivät ala päivittäistä elämää häiritsemään. minä olin ainakin pelokas alkuunsa kun esikoista odotin. varmasti jännitän jokaisen lapseni raskausajat :)
vähän on ollut eilisestä kipeä olo.. mutta esikoisestakin kun testailin taisin olla flunssassa ja tärppiaikaan kuumeessa :/ että ei kai häiritse ovulointia.
cec kp16 kait
Siirryn seuraavaan laivaan.
Tätsy kaarsi paikalle lauantaina kp31.
Teille muille KIITOS SEURASTA ja PLUSSAONNEA!!!!
Tutti kp3/28-32 ja yk16 alkakoon.
(onneksi varasin parin viikon päähän ultran niin näkee onko kaikki ok.vai johtuuko tärppäämättömyys jostain muusta)
täällä olen taustaillut..ja ajattelin taas palata kirjoittelemaan..ONNEA Plussan saaneille.taisi ainakin valaskalalainen saada plussan=) ja pahoittelut tädin saartamille=(
ON: mulla oli sitä ihme väli vuotoa tossa puolivälis kiertoa mutta nyt on ollut jo muutama päivä rauhallista sen suhteen, oli kyllä tosi niukkaa että en kyllä voi sitä kuukautisiksi luokitella eli mulla nyt kp 24 ja yk3 saapi nähdä mitä tästä kierrosta tulee;) toivottavasti plussa =) ja toivon että olis nyt lyhyempi kierto jos ei ole tärpännyt viimeks kp35.
Vauvakuume niin kova ja oma syli kaipaa pientä tuhisijaa..
Toivon meille kaikille paljon plussa onnea<3