Paljonko tullut painoa rv23?
ja missä vaiheessa painoa tullut eniten? Esikoista odottelen ja tuntuu että paino on harpannut ison askeleen rv 20 jälkeen......
Kommentit (6)
Mulla nyt 22+2 ja viime aikoina paino noussut monta kiloa. Yhteensä painoa tullut nyt noin 5 kiloa joista suurin osa parin kuukauden aikana.
Kokonaan tuli 18-20kg, josta lähti laitoksella 13kg ja kuukauden kuluttua oltiin lähtöpainossa. Enkä laihduttanut vaan söin niin paljon kuin maistui - imetin kyllä.
Nyt tokassa rv23 oli tullut 10kg, sitten putosi vähän eli rv 25 oli 9kg. Nyt rv 34 on 2kg enemmän kuin edellisessä, mutta paino nousee hitaammin. Uskoisin, että kokonaisnousu jää vähän pienemmäksi. Mutta toivottavasti lähtee yhtä helposti :-)
Ja painoa tullut minimaaliset 2,5kg, sekin kaikki tuli jo vkojen 18-20 kieppeillä, kun maha ampaisi kasvuun. Kummallisinta tässä on se että maha on aivan järkyttävä kokoinen, Vaavikin jo melkein kilon, eli en ymmärrä miten tuota painoa on tullut vain noin vähän. Miehelle naureskelinkin että Vaavi syö kaikki pois mitä äiti suuhunsa lappaa...
Kuinka paljon teidän vyötärönympärys on muuten kasvanut näillä viikoilla verrattuna alkuperäiseen? Mulla kun tuota kumpua on tullut jo yli 20cm... Ja SF-mitta viime mittauksessa, olisiko ollu vko23 niin oli 22cm.
nyt rv tasan 22 ja kiloja tullut tasan 10kg lisää lähtö painoon :o) mutta enpä jaksa ressata :o)
Neuvolakortin mukaan painoa oli tullut rv 24 mukaan 2,5 kg. Viikolla 27 oli 4,5 kg ja nyt viikolla 30 luulisin, että 6 kg. Aika vähän siis, mä syön aika lailla samoin kuin ennenkin raskautta. Yksi välipala lisää päivässä. Liikkuminen on mulla ollut koko raskauden ajan aika lailla minimissä milloin minkäkin vaivan takia.
Sf-mitta viikolla 21 oli mulla 21 cm, viikolla 24 se oli 23 cm ja viikolla 27 se oli 28 cm. Aika lähellä yläkäyrää siis olen mennyt ja välillä ylikin.
tämä on kolmas raskaus. Tokassa oli tähän mennessä tullut n 3-4 kg, ekassa raskaudessa yhtä paljon kun nyt.