Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22-vuotias siskoni seurustelee 36-vuotiaan miehen kanssa..ei sitten nuorempaa löytänyt :(

Vierailija
02.11.2007 |

Nuori tyttö vielä ja otti sitten vanhan ukon itselleen. Mies ei edes ole nuorekkaan näköinen. Tyttö on jo yhden rentun kanssa tehnyt lapsen ja nyt kuvittelee, että tämä vanha äijä on se unelmien prinssi. No nuorta lihaa vaan etsimässä. Ikävää, että siskoni ei ikinä tunnu löytävän kunnon miestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on taas Vero Modan ja H&M:n vaatteisiin pukeutuva teinipissis, vaikka ei nyt teini enää olekaan.

t. ap

Vierailija
2/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sattuukin oleen vaikka sielunkumppanit? Sitäpaitsi sehän on aivan loistavaa jos mies on kunnollinen työssäkäyvä, tienaava mies. On ainakin turvattu tulevaisuus. JOten relaa vähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin epäsuhtainen pari kuin olla voi.

t. ap

Vierailija
4/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 35v vero modan ja onlyyn pukeutuva kalkkispissis =)

Vierailija
5/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on jonkun hullun panopuuna.

t. ap

Vierailija
6/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostuttaa se kun sanotaan " sä saisit paremmankin" , mutta miks ihmeessä tarvii saada parempi jos kerta on tyytyväinen siihen nykyiseen??!! En mä ainakaan vaihtaisi nykyistä mihinkään valokuvamalliin vaikka " saisinkin paremman" .. Ei kiinnosta ne lapsenkasvoiset teinit!

Vierailija
7/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ehkä ikäkriisin kourissa, lähestymässä 30v rajapyykkiä? Nyt et halua muita 30+ ikäisiä lähipiiriin koska se muistuttaa siitä, että kaikki on katoavaista. Jotenkin ihmetyttää tuo asenteesi, että 36v olisi vanha tai että 14v olisi jotenkin ihmeellisen iso ikäero. Kyllähän näitä nyt on vaikka minkä verran.

Vierailija
8/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olisin kateellinen?

- vanhasta äijästä, joka näyttää vielä vanhemmalta kuin onkaan?

- teiniäityidestä?

- huonoista miessuhteista?

Ei tosiaan ole aihetta kateellisuuteen!

t. ap

Vierailija
9/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikäkriisiä. Olen 23.

t. ap

Vierailija:

Oletko itse ehkä ikäkriisin kourissa, lähestymässä 30v rajapyykkiä? Nyt et halua muita 30+ ikäisiä lähipiiriin koska se muistuttaa siitä, että kaikki on katoavaista. Jotenkin ihmetyttää tuo asenteesi, että 36v olisi vanha tai että 14v olisi jotenkin ihmeellisen iso ikäero. Kyllähän näitä nyt on vaikka minkä verran.

Vierailija
10/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on sun mieslaita? Saatko orkkuja?

Vierailija
11/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka siskos ansaitsisi parempaa ja olet huolissas. sit kuiteski hänestä ei löytyisi muuta kadehdittavaa kun nuo luettelemmasi asiat.

Vierailija
12/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä miten ihmiset puolustaa täällä ukonkäppänöitä..no kohta se taas nähdään, että ero heille tulee. Ei tarvi olla ennustaja.

t. ap

Vierailija
13/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan siskollesi kyllin hyvä. Tai jos siskosi löytää hyvän nuoren kunnollisen ym ym unelmien poikamiehen, niin sitten mennään siihen ääripäähän, että " miten sisko sai noin hyvän kun se on yh-teiniäitipissis joka ei ymmärrä hyvän päälle" .

T. eräs yh-pikkusisko :D

Vierailija
14/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kukaan ei ole koskaan siskollesi kyllin hyvä. Tai jos siskosi löytää hyvän nuoren kunnollisen ym ym unelmien poikamiehen, niin sitten mennään siihen ääripäähän, että " miten sisko sai noin hyvän kun se on yh-teiniäitipissis joka ei ymmärrä hyvän päälle" .

T. eräs yh-pikkusisko :D

Vierailija
15/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon pitäisi tukea häntä valinnoissaan! Jos äijänkäppänä hakkaisi siskoasi tai olisi muuten julma, silloin ymmärtäisin huolenaiheesi mutta jos siskosi vaikuttaa onnelliseslta, suo se hänelle. Minkälainen sisko oikein olet??????

Vierailija
16/20 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta oikein huokuu se ettet uskalla elää.

Vierailija
17/20 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli 19 ja aloin seurustella 34 v kanssa. Olen nyt 30 ja mieheni 45. Kaksi yhteistä fiksua lasta, uusi omakotitalo, kaksi autoa, ei lainoja lainkaan, miehellä oma firma, 3 x vuodessa etelän lomalla koko perhe, ihanat appivanhemmat ja koko suku, mies ei alkoholia käytä lainkaan. Ylläksellä oma 90-neliön talviasuttava mökki.

Meillä menee loistavasti. Riidellään pikkuasioista, nauretaan ja seksiä riittää, siis elämää parhaimmillaan iloineen ja suruineen. En ymmärrä mitä pitäisi katua, mielestäni tämän miehen kohtaaminen oli parasta mitä minulle on sattunut.

Ainoa joka vastusti ratkaisujani oli veljeni, jopa isäni (joka on miestäni vain 8v vanhempi) hyväksyi ratkaisuni.

Vierailija
18/20 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa ja siskosi ikäinen, mutta olen aivan hulluna erääseen +40v (kyllä, voitko kuvitella!) kaljuun, lyhyehköön, mahakkaaseen mieheen. On aivan mielettömän upea ja hauska tyyppi, mahtava esiintyjä, olen aivan kiimassa kun hän puhuu esim. salilliselle ihmisiä jotka kaikki kuuntelevat herpaantumattomina hänen sanojaan.. Iih miten ihanaa valtaa. En voi sitä selittää paremmin, ulkonäköstään en niin kiihotu, mutta hänen vallastaan ja käytöksestään kyllä. Ymmärrän siskoasi ja toivotan hänelle onnea!

Vierailija
19/20 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suvussa yksi mies (33v) otti vaimokseen 41vuotiaan kehitysvammaisen naisen. Totta kai olimme vastaan. Mutta parissa vuodessa heidän kodistaan on tullut se koko suvun " päätalo" , jossa käydään kahvilla ja seurustellaan, aivan mieletön pariskunta, talo oikein huokuu rakkautta, lämpöä ja hyvää tahtoa. Eipä kukaan taida edes toivoa heidän eroaan. Ihana pariskunta.

Vierailija
20/20 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten normaaliälyinen mies seurustelee kehitysvammaisen kanssa? Onko kyseessä siis ihan down?

Vierailija:

meillä suvussa yksi mies (33v) otti vaimokseen 41vuotiaan kehitysvammaisen naisen. Totta kai olimme vastaan. Mutta parissa vuodessa heidän kodistaan on tullut se koko suvun " päätalo" , jossa käydään kahvilla ja seurustellaan, aivan mieletön pariskunta, talo oikein huokuu rakkautta, lämpöä ja hyvää tahtoa. Eipä kukaan taida edes toivoa heidän eroaan. Ihana pariskunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi