Miksi et halua ottaa tatuointia?
Kommentit (25)
sitä ei saa irti ilman jälkiä
tuskin on terveellistä
oikeastaan aika rumaa
-ne ovat rumia
-ne ovat ikuisia
-niiden laittaminen sattuu
Tuossa järjestyksessä.
1. Tatuoinnit ovat rumia. En ole koskaan nähnyt kaunista tatuointia.
2. Sitä ei saa pois ilman arpia. Kyllästyisin kuitenkin vuosien mittaan.
3. Mielestäni osoittaa huonoa makua ja moukkamaisuutta.
4. Tiedän paljon muita ja parempia koristautumis- ja kaunistautumiskeinoja, tapoja esitellä vakaumustani tai mielenkiinnon kohteitani.
5. En ikinä palkkaisi ketään, jolla on näkyvä tatuointi tai lävistys, miksi ottaisin itsekään.
Tässä nyt muutama syy.
jos esim musta säilyisi mustana voisin ottaakin, mutta kun se on jo parin vuoden päästä ihan yhtä harmaa kuin asvaltti, niin ei paljon nappaa!
pieni musta tatska jossain on ehkä ihan sexyä, mutta sitten neljässäkympissä alkaa jo kiloja kertymään ja nahka rypistymään. Silloin sellainen harmaa syherö mistä ei saa enää mitään selvääkään, onkin sitten jo kaukana sexystä.
töherryksestä ei saa mitään selvää, samaten en pidä lävistyksistäkään, en edes korvissa. Ihan barbaarista toimintaa. En kyllä pidä koruistakaan, myös punaiset pitkät kynnet on kuvottavat, tulee petolintu mieleen verisine kynsineen. Jep, olen rajoittunut, mutta vain tässä asiassa! En ole uskonnollinen sitten.
kuin elämä luonnollisesti tuo tullessaan.
minusta se on alaluokan tunnus.
Perinteisesti linnakundeilla ja merimiehillä oli tatuoinnit. Vaikka asia ei enää niin olekaan, niin takaraivossa pistän tatuoidut alempaan sosiaaliluokkaan.
Mies ei tykkää ajatuksesta. Olen " niin vanhakin" (33v). Olisin halunnut aina tatuoinnin, mutta ei tullut otettua nuoruudessa, ja nyt on myöhäistä.
muuten ottaisin, näyttävät minusta aika kivalta, antavat " luonnetta" .
B) koska kuitenkin jos ottaisin ihan mitä vaan, niin 15 vuoden kuluttua maalmaa hallitsisi joku hirmuhallinto jota kaikki inhoaisivat ja ne olisivat vain sattumoisin ottaneet saman kuvan logokseen. Mulle käy aina niin!
Paitsi joskus kyllä harkitsin ottavani koko selän peittävän tarkan suurennoksen Taffelin perunalastupussista vuodelta 86
Vierailija:
minusta se on alaluokan tunnus.Perinteisesti linnakundeilla ja merimiehillä oli tatuoinnit. Vaikka asia ei enää niin olekaan, niin takaraivossa pistän tatuoidut alempaan sosiaaliluokkaan.
Lisäksi tykkään pukeutua aika nuorekkaasti, lähes pissismäisesti, ja tatuointien kanssa tulisi ehkä vähän liian epäilyttävä kokonaisuus...
jonka voi myös poistaa. en tarkemmin tiedä hommasta, mutta että helmet imettäs vaan pois tai jotain semmosta.
että ei tarvii prakailla sitä etteikö sais pois.
mun syy on hinta, enkä ole keksinyt mitä haluaisin tatuoida itseeni. kauniita ne on.
oliko 2 kun sano et on erikoista olla ilman tatskoi. ei kai tatskoja nyt vaan erikoisuuden tavottelun takii laiteta, hehheh.
mun iho on puhdas ja lävistämätön, mutta en pidä itseeni sen takii yhtään erikoisena
Ja niistä ei pääse eroon helpolla ainakaan, iän myötä en usko niiden kovinkaan paljon kaunistavan. 30v nainen
muiden ymmärrettävissä. Tatuointien tekeminen on myös yksi taiteenlaji. Toki on olemassa paljon töherryksiä mutta oikeasti lahjakkaan ja innovatiivisen tatuoijan työn jälkeä on ilo katsella.
Tatuointi voi myös kertoa tarinan, muistuttaa tärkeästä jne.
Jos ihminen ei ole koskaan ko. kulttuuriin tutustunut, voi olla vaikea ymmärtää niitä, jotka tatuointeja ottavat.
Kaikki eivät kuitenkaan ota suomileijonaa olkapäähän, ruusua rintaan tai tribalia alaselkään.
Ei kannata tuomita ihmistä pelkän tatuoinnin perusteella. Emme me tatuoidutkaan tuomitse teitä paljasihoisia:)
Jotenkin yllättävää - ja vähän säälittävääkin - tämä sosiaaliluokkiin ryhmittely jonkin yksittäisen asian perusteella (oli se sitten tatuointi, tupakka, automerkki, pukeutumistyyli...).
On helppoa ymmärtää, etteivät kaikki halua tatuointia. Mutta tatuoituihin liittyvää ahdaskatseisuutta en ymmärrä millään.
Tatuointo on ehkä joskus aikaisemmin ollut jonkinlainen merkki rajusta tyypistä. Nykyään tatuointeja ottaa kuka tahansa meganynnero kotiäiti av-mamma. Minusta ne on vähän säälittäviä. Tekee mieli sanoa että kuule juna meni jo! Nyt jos haluat olla vauhtimimmi, mene hakemaan brasilialainen vahaus alapäähäsi tai jotain vastaavaa. Minusta tatskat ei vaan ole kauniita. Ehkä nämä mammat hankkii niitä koska pitävät niitä hyvännäköisinä 30+ nahassaan. Jos tarkoitus on olla hip, pop ja cool niin ei onnistu!
b) ehkä en parikymmenen vuoden päästä halua, että vatsanahassani on hevosen kokoinen tatuointi jossa lukee jotain tyyliin were tere is ö roud is a will. Tai sitten coca-cola kiinalaisilla merkeillä (mitäh, siinähän piti lukea olen niin zen!!!111)