muuttuuhan tämä vielä iloksi, muuttuuhan?!
tein 2vkoa sitten raskaustestin, näytti plussaa, vaikka olin ottanut jälkiehkäisypillerin " vahingon" sattuessa(ja teille, jotka meinaatte puuttua tähän, tarkoitan seksuaalista kanssakäymistä, en masuasukkia..).
meillä on 2 poikaa, 4- ja 6v.
nyt pelottaa ja ahdistaa hirveästi kaikki: miten jaksan aloittaa kaiken taas alusta, miten rahat riittää, kaikki tavarat hankittava uudestaan just kun kaiken jakanut eteenpäin, tuleva sektio&siitä toipuminen, raskauskilot ym ym..
en muista, että olisi näin pahasti jännittänyt edellisten raskauksien aikana. mikä nyt vaivaa?
olisi ihanaa jos pystyisi täysillä nauttimaan raskaudesta(niin kuin mieheni,jonka ei tarvitse synnyttää p**le), mutta ei voi mitään kun ahdistaaaa=((..
kertokaa, että teilläkin on ollut vastaavaa ja että se menee ohi;)..eikä kiitos mitään moraalisaarnoja tyyliin " mitäs ette käyttäneet ehkäisyä" tmv..
Kommentit (6)
Vierailija:
Mua kadutti kolmas raskaus vaikka oli ihan suunniteltu juttu, koko raskaus meni pohtiessa et miks mä aloin tähän taas kun just alettu taas nukkua yöt jne. Synnytyksen lähestyessä alkoi jo odottamaan vauvaa kovasti eikä enää sitten tullut sellaisia takapakkeja, tsemppiä teille ja onnea odotukseen :)
en pysty siihen. tiedän, että tämän on todella tarkoitus tulla!!
Mulla oli vielä kuopuksen syntymän jälkeenkin sellainen olo että miksi pitikin vielä hankkia moinen riippakivi kun elämä oli jo vähän helpompaa. Turha kai sanoakaan miten rakastettu kuopuskin siitä huolimatta on aina ollut. Joten nauti ap raskaudesta :))
ei vaan malttaisi odottaa, että alkaa nauttimaan tästä..
ap
Mua kadutti kolmas raskaus vaikka oli ihan suunniteltu juttu, koko raskaus meni pohtiessa et miks mä aloin tähän taas kun just alettu taas nukkua yöt jne. Synnytyksen lähestyessä alkoi jo odottamaan vauvaa kovasti eikä enää sitten tullut sellaisia takapakkeja, tsemppiä teille ja onnea odotukseen :)