Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni myöntää myyvänsä huutiksessa sellaista tavaraa, jonka

Vierailija
02.11.2007 |

itse on ostanut halvalla jostain? Siis tienesti mielessä? Näin tekee moni tuttuni; itse en jaksaisi luuhata kirppiksillä etsimässä tavaraa myyntiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI VITTU MITÄ PELLEJÄ!

Tehdään oikein isoa bisnestä joo... Tienataan ihan kymppejä tai satanen kuussa.

Voi itku.

Vierailija
2/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta köyhyys ajaa ihmisiä omituisiin tekoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella en mitään etsi enkä kyllä viitsisi sellaiseen ryhtyäkään. Eikä raha ole edes motiivini, musta on vaan jotenkin hauskaa kun mun kohteita huudetaan ja on kiva ajatus jos joku ilahtuu löydöstäni :)

Vierailija
4/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä ei ole kivaa. Se muutama kymppi on monta kertaa pelastanut perheen :)

Vierailija
5/6 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vois kysyä, kuinka moni EI myönnä? Oletko ap esittänyt lähikaupan myyjälle saman kysymyksen...? Ai joo, se olikin se huutonetti mikä tarkoitti " lahjoitan sinulle ilmaiseksi ja maksan postikulusi" . Oikeesti, ajatelkaa joskus.

Vierailija
6/6 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintavarausta käytän siksi, että saan lähtöhinnan alhaiseksi ja samalla varmistan että saan " omani" takaisin (eli summan, jonka olen vaatteesta/tavarasta maksanut). Jos tuotteen hinta nousee " liikaa" niin maksan ainakin postikulut tai useamman huudon voittaneelle sovitaan pakettihinta. Voittoa en pyri tekemään vaan laitan löydöt eteenpäin. Minusta on kiva tehdä löytöjä vaikka niille ei olisikaan meillä käyttöä. Oikeastaan tämä on minun harrastukseni... Osa myymistäni tavaroista/vaatteista on ostettu omille lapsille mutta jääneet kuitenkin syystä tai toisesta käyttämättä. Samoin ns. hutiostokset myyn huutiksen kautta.