Millainen mies ei mene työpaikan pikkujouihin
Kommentit (26)
Menee kyllä pikkujouluillallisen syömään mutta haluaa omatoimisesti pois hyvissä ajoin . On vielä sopivasti seuraavana aamuna aamuvuoro :)
Tosiaan, jos 8 tuntia päivässä 5 päivänä viikossa on seurassa jota ei ole itse valinnut niin kai sitä vapaa-aikanaa voi valita haluaako näiden humalaisia örvellyksiä seurata...
Veljeni on myös samaa maata, käy syömässä hyvän illalisen ja sitten kotiin.
Suvaitsemattominta näiltä kännihakuisilta työtovereilta on suuri ihmettely MIKSI TOINEN EI JUO? Se on ikäänkuin kirjoittamaton sääntö suomalaisessa kulttuurissa että pitäisi kännätä kännäämisen vuoksi, hampaat irvessä.
Vierailija:
Mieheni ei yleensä jaksa humalaisten seuraa, joten yleensä ei mene ollenkaan pikkujouluihin tai lähtee aikaisin. Hän juo kyllä alkoholia, mutta ei tykkää yleensä juoda paria enempää. (Ei minua haittaisi vaikka joskus olisi enemmänkin humalassa, mutta enhän mä pakottaakaan voi:D Eli ei mun takiani ole ryyppäämättä.) Joskus on ilmeisesti kivempaa, joten viihtyy tappiin saakka, mutta tosi harvoin.Ja mies ei todellakaan ole epäsosiaalinen tai mitenkään ulkopuolinen työpaikallaan. Paremminkin päinvastoin. Eikä muuten paheksu niitä ryyppääjiäkään, sitä ei vain itseään huvita.
Meidän Armas ei ole ollut pikkujouluissa pariin vuoteen, kun on ollut työreissussa silloin, kun ne on järjestetty. Kesäjuhlissakaan hän ei ollut, koska ne oli Vanajanlinnassa. Oli siis kyllä siellä päivällä vetämässä virallisen osuuden, muttei jäänyt illaksi. Ihmettelin, että miksi ei - siitä tullut vanha mies. Ei se jaksa. =)
kännisiä työkavereita vapaa-aikana.
Sama syy, miksi en itse ole vuosiin käynyt pikkujouluissa. Ei vois vähempää kiinnostaa. On perjantai-iltana muutakin tekemistä.
Meille just syntynyt vauva ja mies oli varpajaisten jälkeen sellasessa darrassa, että sanoi jättävänsä pikkujoulut väliin, kun ei enää halua maata seuraavaa päivää sängyssä ja jättää vauvanhoitoa vaan mulle:)
Voipi olla, että mä menen meidän firman pikkujouluihin vierailevaksi tähdeksi..
Vierailija:
Millainen mies ei mene työpaikan pikkujouihin
Mieheni ei yleensä jaksa humalaisten seuraa, joten yleensä ei mene ollenkaan pikkujouluihin tai lähtee aikaisin. Hän juo kyllä alkoholia, mutta ei tykkää yleensä juoda paria enempää. (Ei minua haittaisi vaikka joskus olisi enemmänkin humalassa, mutta enhän mä pakottaakaan voi:D Eli ei mun takiani ole ryyppäämättä.) Joskus on ilmeisesti kivempaa, joten viihtyy tappiin saakka, mutta tosi harvoin.
Ja mies ei todellakaan ole epäsosiaalinen tai mitenkään ulkopuolinen työpaikallaan. Paremminkin päinvastoin. Eikä muuten paheksu niitä ryyppääjiäkään, sitä ei vain itseään huvita.