Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisi pojalle nahkaiset talvikengät villakarvavuorilla kokoa 34?

02.11.2007 |

Täällä syrjäkylillä ei ole kun kuomia ja goreja, mutta jos joku osaa vinkata minne laittaisin " Agentit" asialle niin ois kiva.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta pionin kengät yhtään sellaisilta mitä haen.

Ja kun vielä mustat kengät haluan.

Kavatin kengät koko 33 on liian isot tänä talvena.

Nehän on paljon reilumpaa kokoa kuin muiden merkkien kengät.?

Kavatin sivujen mittojen mukaan haen koko 32 kavateissa mutta muissa merkeissä käy 33.

Jos siis nuo kavatin sivun mitat pitää paikkaansa...

Kiitos kenkätarjouksesta. :)

Vierailija
2/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä huomannut, et Kavatit olis olleet mitenkään isommat kooltaan kuin muut. Itseasiassa koon 33 kengistä meillä meni pisimpään Elefantenit.

Niin ja meiltä muuten löytyy mustat talvikengät myös kokoa 32 ja 34, ne on Rhoden.

Joo, no mutta täällä on osta ja myy palsta erikseen, niin en enempää rasita täällä. Kunhan mainitsin, kun sen verran hikistä puuhaa on noiden mustien kenkien etsiminen. Ne Halosen kengät on hyvät, mutta en ihmettele, jos muitakin se 110 euron hinta kauhistuttaa. Parasta vaan laittaa kassalla silmät kiinni - ehkä se auttaa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa minulle s-postiin tarkemmat tiedot ja kuvat

kokojen 32 ja 33 kengistä jos ne on vielä myynnissä, myös kavatin kenkien.

Vierailija
4/15 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotti, mutta kyllä todellakin toimi - eikä paleltu. Kyseessä siis oli Eccon talvisaappaat (goretex), joissa oli myös riittävästi ilmatilaa.

Vierailija
5/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun syrjäseudulla nimeltä Turku eikä täältä ainakaan löydy. Meillä haussa nahkaiset talvikengät koossa 33-34. Ihmettelin paikallisessa K-kenkämyymälässä eikö sellaisia enää tehdä kun kauppojen hyllyt pursuavat goretexeja ja toppasaappaita. Ystävällinen (?) miesmyyjä kertoi ettei sellaisia enää tehdä kun kaikkii haluavat ostaa niitä goretexejä, jotka sopivat meidän ilmastoon. Olen siis dinosaurus kun halusin ne tukevat nahkakengät vielä eskarilaiselleni.

Vierailija
6/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Kavatit menee just tuohon kokoon ja ne saa vaikka Ruotsista netistä tilaamalla.

Meillä on ollut tuon koon jälkeen Pionin (For You muistaakseni ne isommat koot) kenkiä, joita olen tainnut ostaa Haloselta. Tänä vuonna Halosella oli muita mustia maihareita, mutta niiden hinta oli hiukkasta suolainen 110 euroa. Merkki oli kyllä joku oikein kunnollinen... odotas nyt kuin muistaisin olisiko ollut Sievin.

Niin ja tuossa koossa meillä oli Rhoden nahkaiset talvikengät ja ne oli kans tosi kivat, koska niissä oli kosteuskalvo kans.

Jos käytetyt kelpaa, niin meiltä saattais löytyä muutamat aika hyvät koossa 33-34.

Vierailija
7/15 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosin otin kokoa 28 mutta ainakin Primigin sivujen mukaan niitä on isommissakin koossa.

Vierailija
8/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Branwen:

Minä tosin otin kokoa 28 mutta ainakin Primigin sivujen mukaan niitä on isommissakin koossa.

Meilläkin hakusessa nahkakengät kokoa 33 ja mieluiten ruskeana!

Vierailija
9/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille etsin kokoa 29 enka loytanyt. Ongelmana viela pojan jalan malli. Tilasin sitten tanskalaisesta nettikaupasta Naturinon talvikengat. Ainakin sellaisesta kaupasta kuin growingfeet.dk loytyy Naturinon nahkaiset talvikengat koossa 34, malli Fanes, villainen vuori ja nahka kasitelty vettahylkivaksi. Toimittavat Suomeen mutta en loytanyt toimituskuluja.

Vierailija
10/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primigin sivuilla on kuva, mallin nimi taisi olla " trucker" .

Vierailija
11/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli löytö Euromarketista! Tänään kävin löytämässä Pionin / For You:n talvikengät ja ne oli vielä nahkaiset, hyvän kengän kriteerit täyttävät ja ne oli jopa vettä pitävät. Hintakin minusta tosi pieni - noin 40 e. Nappasin heti meille mukaan, niin voidaan vaihdella sitten gorejen ja varmaan myös toisten For Youn kenkien kanssa (jotka eivät ole vettä pitävät, eikä edes noin halvat...).

Vierailija
12/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myöskin vailla pojalle nahkaisia kenkiä talveksi koossa 34. Laitatko minulle sähköpostitse tietoa, mikäli kengät ovat vielä kaupan.

valovaltteri@luukku.com

Vierailija
13/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa minulle kuvan ostamistasi pionin kengistä?

Olisi kiva nähdä näköisiä ne kengät on.

Kysyin veljekset jyrkiäiseltä s-postilla niiden kengistä että missä niitä myydään ja minkälaiset niiden kengät on niin sain vain vastaukseksi että useimmissa prismoissa niitä on.

En ole kyllä itä-suomessa yhdessäkään prismassa niitä nähnyt. :(

Etsin siis pojalle koon 33 nahkaisia mustia talvikenkiä.

Kavatit kävisi koossa 32 mutta niistä oli mustat jo loppunut

kavatin nettikaupassa kun vielä kysyin asiasta niin niitä ei tule enää

sinne. :(

Vierailija
14/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä s-postiosoitteeni:

sann_he@luukku.com

Vierailija
15/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mun ostamat Pionin kengät on tosi trendikkään näköiset - sellaiset harmaat ja en ole edes 100% varma, että onko poikien kengät. No, mutta pojalle ostin. Nauhat ja vetoketju on. Sellaista jotain antiikkiseksi/käärmeennahaksi käsiteltyä mokkanahkaa ja jotenkin tyyli on kuin joissain streetnilkkureissa. Joten en usko, että ovat yhtään sinnepäin, mitä haet, jos mustia kenkiä haet. Meillä olis kyllä hyväkuntoiset Kavatit kokoa 33.