Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä on 1,5kk vauva ja mies on joka vkl ryyppäämässä

Vierailija
02.11.2007 |

ja päivällä jo lähtee. mua ärsyttää tää nyt suunnattomasti ja aina sillä on kahen päivän krapula eli siinä menee koko vkl. tänää mulla meni hermo ku oli vielä luvannu olla meiän kanssa kotona mut taashan se on jo ryyppäämäs. mitä mieltä ootte tästä? antaisitteko te miehenne mennä hyvin mielin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhtiä nainen ja miehelle luu kurkkuun!

Vierailija
2/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis enää ole yhdessä. Hän varmaan osittain itsekin haluaisi olla kanssanne, mutta ei pysty kun viinan korkeammat voimat vievät häntä. Jos ei suostu myöntämään ongelmaa, menemään hoitoon tai muuten muuttamaan tapojaan, tulette te aina olemaan kakkossijalla hänen elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli itsestään selvyys, että vauva on yhteinen projeksti, vaikka alussa tietysti äiti on sidotumpi vauvaan. Yhden kerran ryyppyreissun olisinkin voinut sulattaa, mutta en yhtään enempää ekan puolen vuoden aikana. Sit olisi voitu mennä vuoro kerroin, jos olisi huhvittanut, mutta eipä ollut kovaa hinkua. Ja ne kerrat kun jossain juhlimassa ollaan oltu lapsen synnyttyä on lapsi ollut hoidossa ja olemme läähteneet yhdessä.

Vierailija
4/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ookkaa tosissani ajatellu et sil on jonkinlainen alkoholi ongelma mut pakko kai se on myöntää. kun tänää se kysy et haittaako jos taas lähtee, no tottakai haittaa... sanoin ja silti lähti=( riitahan siitä sytty

Vierailija
5/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsi on YHTEINEN. Tekis mieli sanoa että laita maitopullo ja vastikkeet pöydälle kun mies tulee ja lähde itse illaksi pois. Moikka! Mutta en itse ainakaan äitinä site tietenkään tekisi, koska tuollainen mies tuskin hoitaisi vaan hakisi mäyräkoiran!!

Vierailija
6/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ennen yritän kyllä ja saa luvan mieskin yrittää. alussa tässä ollaan yrittämäs ongelmaa ratkasta, taitaa tulla pitkä matka. haluan yhteisen elämän tän miehen kanssa ja yhdessä kasvattaa lapsemme, mutta en tietenkää halua lapsemme kattovan isänsä kännäämistä.

ap

Vierailija
7/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maideän luokalla on yksi n. 25 vuotias jäbä, jolla on apsi, mutta menokenkä vaan vipattaa.

Vierailija
8/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät myönnä ongelmaa, josta siis seuraa että ongelma ei ratkea vaikka toinen ihminen esim. vaimo tekisi mitä tahansa asian hyväksi.

Jos tämä on tilanne kannattaa lähteä mieluummin ajoissa kuin myöhään, koska on suuri riski että ajan kanssa ongelmat vain suurenevat.

Tietysti kannattaa ensin yrittää muuta kuin lähtemistä.

isäni kuoli viinaan 52-vuotiaana ja olin myös naimisissa alkoholistin kassa 4 vuotta. Nyt onneksi hyvä mies.

Vierailija
9/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun opiskelee ja on 23 onhan toi tommosta opiskelija elämää, mutta sillä on nyt perhe. 9 hyvä että olet nyt löytäny kunnon miehen ja tärkeintä että itse olet onnellinen. mulla on äiti kuollu päihteisiin ja samaan aikaa seurustelin jätkän kanssa joka käytti kaikenlaista ja sain siltä vielä monet kerrat turpaan ennenku tajusin lähteä siitä suhteesta. nykyinen mieheni on kyllä muuten hyvä mies mutta tuo alkoholi on nyt ruvennu piinaamaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä