Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaani kiusattiin ökyrikkaaksi koulussa juuri julkaistujen veroietojen takia

Vierailija
02.11.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista että kukaan olisi omassa nuoruudessa lukenut tuollaisia verotietoja...

Vierailija
2/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani lapsesi puolesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että ovatko kaverit itse hoksanneet katsoa tulot, vai onko kavereiden typerät vanhemmat katsoneet tiedon ja vielä kertoneet sen lapsilleen.

Vierailija
4/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(20v vanha fiat unolla). Ja kun lapseni sanoi, että haluaa tehdä kässässä pipon kun ei ole niitä liikaa niin taas me oltiin köyhiä : )

Totuus on toista, mutta mitäs väliä kun sen itse tietää ja poikaa osaa olla välittämättä typeristä kommenteista. Ystäviä kun on niin ei tarvitse kaikkeina juttuja noteerata!

Vierailija
5/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, että mitä se naapurin " Kaisa" tai " Matti" tienaa. Miksi teinejä se voisi kiinnostaa?? Porvoosta terve sanon minä.

Vierailija
6/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan noita julkistetaan lehdissäkin.

Vanhemmat sitten hölöttävät toisilleen lasten kuullen noita juttuja. Kuvottavaa!

Vierailija
7/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lueskele lasten kavereiden vanhempien verotietoja ja jos lukisin, en niistä lapsille puhuisi. Olen kotoisin pikkukaupungista, ja siellä meidän mummon lempiharrastus oli lueskella verotietoja ja luin niitä joskus 10-vuotiaana itsekin, mutta en kyllä mennyt luokkakavereille mitään puhuun siitä, onko ne köyhiä vai rikkaita.

Vierailija
8/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, että mitä se naapurin " Kaisa" tai " Matti" tienaa. Miksi teinejä se voisi kiinnostaa?? Porvoosta terve sanon minä.

Vierailija
9/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä se on luonteesta kiinni. Emme taida kovin uteliaita olla, kun emme niitä lue. Tai sitten yksi vaihtoehto, että emme halua niitä lukea, että ei harmita, kun omat tulot on vähemmän.. Tai sitten niin, että omakin nimi listalla, joten ei ole kiinnostusta lukea.. ;) Miettikää sitten sitä. ;)

Vierailija
10/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee hirveät traumat tuollaisesta loanheitosta.

Vierailija
11/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asenteet ja elämänarvot saadaan kotoa. Ei meillä ainakaan jauheta lasten kuullen mitään verotietoja sun muuta roskaa...

Vierailija
12/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset voivat katsoa paljonko samaa hommaa tekevä työkaveri tienaa ja päätellä siitä onko itse palkkakuopassa, ja jos on, niin tehdä asialle jotain. Muuten sitä helposti tyytyy liian pieneen palkkaan (erityisesti naiset).

Mutta lasten kuullen ei ole sopivaa ruotia tuttujen tuloja. Lasten ei tarvitse arvottaa kavereitaan perheen tulojen perusteella.

Vierailija
13/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin 12v luki lehdestä että X:n isä on kylän suurin veronmaksaja. Valitettavasti X itsekin tietää tämän ja muistaa tätä korostaa.

Vierailija
14/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis mistä ne koululaiset niin tietävät miehesi nimen ja syntymäajan?

Lievän asenteellista.

Naisethan

eivät tietenkään voi tienata mitään.

Vierailija
15/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten veroa maksava ei aina ole rikkain.

Vierailija
16/16 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset keksivät kiusaamisen aiheita syystä tai toisesta jos päättävät jotakuta kiusata.

Itse en mielelläni pitänyt hiuksia kiinni ollessani ala-asteella. Sitten sain kuulla että perheeni on köyhä enkä pidä hiuksia kiinni siksi ettei ole varaa hiuspampuloihin. :DD