Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyörryttää ym. Mikä mulla on?

Vierailija
02.11.2007 |

Eilen tuli ihan yht´äkkiä pahanolonkohtaus. Alkoi pyörryttää ja oksettaa...

Menin makuulle ja otin torkut. Olo parani.

Tänään on ollut ihan ok olo, mutta silti taustalla tuntuu että hetkenä minä hyvänsä voisi taas tulla paha olo. Ja jotenkin päätä puristaa- ei särje kuitenkaan.

Mikä ihme mua voi vaivaa? heti tuli mieleen joku aivojuttu.

Niskat on jumissa, mutta voiko se aiheuttaa tällaista. Mies eilen sitten hieroi niskojani tunnin verran.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla koska mulla on hormonikierukka.

Vierailija
2/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ois rytmihäiriöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian hidas on alle 55. Hitaita toistuvia rytmihäiriöitä voi olla. Ne aiheuttaa huimausta.

Vierailija
4/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä ole mitään väliä vaikka kuinka hormonikierukka olisi. Mahdollisuus on silti olemassa.

Eikä ole edes mitenkään harvinaista.

Vierailija
5/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kannattaa pois sulkea se ajatus ensin testillä. Ja mennä sitten lekurin puheille jos vaiva jatkuu. Näin tekisin ainakin itse.

Vierailija
6/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman häikkää.

Vierailija
7/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sattunut olemaan leposyke AINA (ainakin koko aikuisikäni) siinä 45-55 välillä.. Nyt raskaana ollessani se on jotain 70-80.. Olen vain sattunut urheilemaan aika paljon, että siksi alhainen syke.

Tuosta pyörryttävästä fiiliksestä:

- niskat voi kyllä olla tosi jumissakin. Varaa aika hierojalle heti maanantaina ja käy vaikka pari kertaa siellä, niin jos niska alkaa " avautua"

- Oletko juonut riittävästi nestettä?

- Onko stressiä?

-Oletko paljon tietokoneella? Mulla meni kerran liiasta pelaamisesta niskat aivan överijumiin ja kipu säteili vaikka mihin!

-Venyttele käsiä, niskaa ym..

Vierailija
8/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla esim. just niskan jumitus aiheuttaa samoja oireita. Eli ei muuta kuin jumppaa ja hierontaa vaan. Ei sitä nyt heti tarvi olla pahinta epäilemässä... :D Hae se testikin varmuudeksi ja sitten vasta jos mikään ei auta tai muuta selitystä löydy, niin hakeudut sen neurologin juttusille... ;)

Vierailija
9/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kerran hartiat ja niskat niin jumiin, että olin sairaslomalla pari päivää järkyttävän pyörryttämisen takia, itekki eka aattelin, että on joku aivojuttu, mut kyllä se oli ihan niskoista johtuvaa. Pari kertaa hierojalla auttaa ja vyöhyketerapia on myös hyvä! Mulla ainaki sen avulla pysyny hartia ja niska-ongelmat pois.