Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksoset äp-puvuissaan :' -(

Vierailija
02.11.2007 |

pidättelin taas itkua kun olivat jotenkin niin köyhän näköisiä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt heidänkin tyttärensä kyseinen haalari päällä.

Ei sitä toki kenelläkään ole ainoana haalarina käytetty.

Vierailija
2/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun kalliilla pientaloalueella ja leikkipuistossa kaikki vauvat vaunuissaan nukkuu äitiyspakkauksen toppahaalareissa. Toiset jopa isosisarusten vanhoissa. Missä räkälähiössä se ap asuu jossa toppapuku ostaan Visalla netistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö oli reilusti alle vuoden ja ulkona kylmä tuuli ja räntää satoi. Tytöllä oli päällään vain farkut ja joku neuletakki ja jaloissaan upouudet nauhakengät, jotka oli kyllä hienot, ikävä vain, ettei sen ikäinen vielä edes tarvitse kenkiä. Toivottavasti oli edes lakki jossain laukussa kun ulos menivät.

Vierailija
4/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuli hyvä mieli kun joku jaksaa vielä köyhää kaksosperhettä sääliä :). Meillä kun kävi niin ikävästi että äp:n toppapuvut jäi kokonaan käyttämättä, ekana talvena olivat liian iso ja tokana liian pienet. Kyllä sai lompakon pohjia raapia että saatiin sopivat talvikamppeet ryysyläistuplillemme :(, itse syötiin kaurapuuroa 2kk. Aijai ja tällä kolmannella tuleekin sitten olemaan ihan kamalaa, kun joutuu pitämään 2v vanhoja käyttämättömiä äp:n toppapukuja kaksin kappalein ja ne käytetyt vielä siihen päälle :(. Mutta me saadaan sentään ostaa jo kunnon voitakin sen puuron kanssa :).

Vierailija
5/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on vielä silloin niin pehmeät jalat että esim. varpaat voi mennä virheasentoon tai jopa lähteä kynnet varpaista.

Vierailija
6/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi kasvaa, siirrytään sellaisiin haalareihin jotka vastaavat senikäisen tarpeita. Eli pitävät vettä, kestävät kulutusta, ja ovat hyvät päällä. Sekä miellyttävät äidin silmää. Tällaisia olen löytänyt esim. Molo kidsin, Ticket to heavenin ja IdaT:n mallistoista.

Me emme ole köyhiä, vauvamme voi näyttää köyhältä pakkauksen toppapuvussaan, mutta jos vilkaiset niitä vaunuja joissa vauva köllöttää, tai turvakaukaloa jossa vauva on kaupassa (ja autoa johon vauva kaupasta kannetaan) niin näet, että huolesi taloudellisesta tilanteestamme on ihan turha.

Järjen köyhyys on huonompi juttu. Siitä kärsit sinä, ap.

Vierailija
7/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa siinä vauva riepu hikoilla vaunuissa tai turvakaukalossa.

Vierailija
8/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jonkun lastenvaatekaupan omistaja tms?

Vierailija
9/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sun tehdä tää sama vanha väsynyt provo joka viikko? Etkö voisi yrittää keksiä jo jotain uutta? Kyllästyttää.

Vierailija
10/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on Vantaan Merkkitavaratalon myyjä. Se sääli mun tyttövauvaani turvakaukalossa kun sillä oli sammaleenvihreä haalari. Yritti aivan väkisin myydä mulle ruusunpunaisen ranskalaisen merkkitoppahaalarin joka oli todella epäkäytännöllisen mallinen.

Vierailija
11/11 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkiset ääneen jos tietäisit että meillä on käytetty 1998 vuoden haalaria 2004 syntyneellä tytöllä. Se oli sopiva vasta vuoden vanhalla niin että 2005 vuonna meillä tyttö hipsutteli ulkona kyseisellä puvulla. Ihmettelinkin aina kaupassa miksi äidit rupesivat tyrskimään kun näkivät tyttäreni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi