Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikaisin saa alkaa hommiin rakennustyömaalla?

02.11.2007 |

Siinä se kysymys jo olikin. Eli onko jotain rajoituksia miten aikaisin rakennustyömaalla saa aloittaa aamulla? Ja miten myöhään illalla saa tehdä. Kysymys on rakennusfirman hommista rivitalotyömaalla ei yksityisen itselleen rakentamasta talosta.

Alkaa vaan ottaa päähän kun kuuden jälkeen tulevat tuohon toisten makuuhuoneen ikkunan alle mekkaloimaan moottorisahojensa kanssa. Näin kun äitiyslomalla on ja vauva valvottaa, niin olisi kiva nukkua aamulla vielä kun vauvakin nukkuisi. Mutta siinä herää kummatki, tai ainakin sitten esikoinen. Ja illalla saattavat olla siellä vielä kahdeksan jälkeen, kun pitäisi lapsia saada nukkumaan.

Vai pitääkö vaan kestää hammasta purren?!

-supukka-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todennäköisesti klo 6-22 saa rakentaa. Monien kerrostalojenkin järjestyssäännöissä tämä on mainittu ja naapurit saa sitten kestää remonttien ääniä ym.

Tsemppiä teille, onneksi projekti ei ole ikuinen.

Vierailija
2/4 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta asia kunnan järjestyssäännöistä. Tai soita ja kysy sieltä. Mä olen aina kuvitellut että yörauha olisi kello 22-7.00, mutta en tiedä onko näin. Itsekkin olen herännyt joskus kun hommia on alettu jo tekemään ennen seitsemää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kanssa yritettiin nukkua, kun naapurissa tehtiin paalutuksia uutta rivitaloa varten. Vauva valvotti yöt ja rakennustyömaa päivät. Kummasti me siitä vaan selvittiin, vaikka välillä oli aika tuskaista. Kyllä mä olisin silloin toivonut, että olisivat aloittaneet vasta 7 jälkeen, mutta toiveitani ei kuunneltu. Kai urakat oli niin tiukat, että työtä piti tehdä aamuvarhaisesta iltamyöhään.

Vierailija
4/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös järjestyslaki korvannut ne? Mitään aikarajoja ei ole, kerran tätä kysyin jopa poliisilta... joten otan osaa.

Rivitalon rakennustyömaalla sentään häärii yleensä palkattu porukka ja vain maanantaista perjantaihin, ja edes viikonloppuisin vallitsee hiljaisuus toisin kuin omatoimirakentajan naapurissa. Ja rakennuksetkin valmistuvat nopeammin kuin omatoimirakentajilla joten tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi