Mitenkä kävi sille naiselle, joka täällä hehkutti etukäteen tietävänsä että löytää seur vkl sen elämänsä miehen??
Oli parikin aloitusta, sillon viikolla ja sitten lauantaina ja se oli ihan innoissaan.. :D
Mitenhän siinä mahtoi käydä?
Kommentit (11)
Niin tosiaan kävi kun sanoin silloin ja tunsin;että nyt mennään eikä meinata : )Tapasin tuolloin ihanan miehen ja nyt ollaan kimpassa ja sillai
mies löytyi kyliltä ja nyt ollaan kimpassa . ihanaa tää rakastuminen
t sen oikeansa löytänyt joka tiesi tän provoksi heti alkuun
No tosiaan tapasin oman kultsin ja seurustellaan jo tiiviisti
Ihan vapaasti. Kyllä se onni vielä teitäkin joskus potkaisee.. jos pääsette tuosta kalvavasta tunteestanne eroon ;)))
t. se oikee versio siitä tapauksesta
vähänkö oot urpo!!Suon anteeks sulle kun olen niin rakastunut,mutta jatka sä sitä nettitreffailua
Mä oon pahoillani että sä oot noin katkeroitunut elämälle ja sen kaikille ihmeille. Rakkautta on yhä edelleen, vaikka kieltämättä mäkin sitä joskus epäilin. En epäile enää.
Mä tykkään susta silti, ja lupaan että seuraavan kerran kun tulen tänne taas teille ennustamaan niin katon sulle ekaks. Muista ilmoittautua ketjuun ;))
terkuin se, joka sua näyttää jokseenkin ärsyttävän ;)
Vierailija:
Mä oon pahoillani että sä oot noin katkeroitunut elämälle ja sen kaikille ihmeille. Rakkautta on yhä edelleen, vaikka kieltämättä mäkin sitä joskus epäilin. En epäile enää.Mä tykkään susta silti, ja lupaan että seuraavan kerran kun tulen tänne taas teille ennustamaan niin katon sulle ekaks. Muista ilmoittautua ketjuun ;))
terkuin se, joka sua näyttää jokseenkin ärsyttävän ;)
minä tässä - oikea ap
rakkaus kyllä löytyi, mutta ei olla tapailtu kun 7 kertaa ja huomenna yökylään ekaa kertaa..
oikea ap!
mun elämä on kauheeta. Mulla on pitkät hiukset, sellaiset ruskeat kun en ole jaksanut värjätä niitä aikoihin. Enkä kyllä parturiinkaan ole jaksanut mennä. Mulla on kaks vai kolmeko niitä on.. lapsia jotka kaikki alle kouluikäisiä. Ne vie mun mehut kaikki, enkä mä oikeestaan jaksa tehdä täällä kotona mitään. Olen vaan päivät koneella ja pennut on keskenään. Mua ei kauheesti vois ne vähempää kiinnostaa, tosin jos kysytään, niin tottakai mä rakastan ja tahdon niille kaikkein parasta. Erityisesti mua pöyristyttää kaikki ne kamalat akat joista näkyy ulospäin että niillä menee huonosti. Niitten juttuja on kiva mielessään pohtia ja katella niitä halveksuvasti selän takana. Muutenhan mä osaan kyllä käyttäytyä ja olla oikein mukava niille naamatusten. Luuserit.
Mun mies.. noh, se on duunari. Ja ei meillä oikeestaan ole enää juurikaan yhteistä. En mä sitä aio silti jättää, siinähän tuo menee. Vaikka se juokin joka helvetin perjantai ja lauantai mäyriksen kaljaa, mut..
mä vaan haaveilen paremmasta elämästä. Tai en oikeestaan enää siitäkään. Mä oon turtunu, enkä jaksa muuta.
Siinä mun, kiusaajan profiili. Minkäs teet, kun elämän tarkoitus on tämä.
Muistatte mut? Hih..
No kerrotaan päivitystä..
Sillon lauantai-illalla seuraani eksyi vaalea mies enkä todellakaan iskeny sitä enkä etsiny katseellani. Oltiin loppuilta yhdessä ja vaihdettiin nroita. Sen jälkeen ollaan päivittäin oltu yhteydessä ja tavattukin jo monta kertaa. Molemmat ollaan lähes rakastuneita, ja molemmista tuntuu niinkuin oltais aina tunnettu ja oltu yhdessäkin jo ikuisuus. Vaikka me siis vasta tapaillaan eikä seurustella.
Ihanaa <3
Enpä voi muuta snaoa kuin että mä tiesin :D
Tää mies tuntuu siltä oikeelta, enemmän kuin kukaan muu koskaan. Ja mieskin on todella ihastunut muhun.
Nähdään taas huomenna :))
Elämä ON ihmeellistä, uskokaa pois muruset ihanat :)
t. se hörhö joka ennusti itelleen ;))