Olivian siskosta Kalevia?
Keksittiin juuri miehen kanssa nimi eli Kalevia, sopisi hyvin Olivian siskolle, Olivia ja Kalevia. VRK:n mukaan Suomessa ei ole yhtään Kaleviaa joten tyttö saisi vielä ihan oman uniikin nimen.
Minkälaisia ajatuksia Kalevia herättää? Olisiko ihan kummallinen nimi? Nyt kovasti houkuttaisi laittaa tytölle tuo nimeksi. Toinen nimi on joka tapauksessa Johanna, isosiskon koko nimi on Olivia Vilhelmiina.
Kommentit (25)
Olin juuri tulossa sitä ehdottamaan, mutta olittekin jo keksineet.
Onnea oivasta valinnasta!
22
Entä Amalia? Amelia? Emilia? Emelia? Julia? Linnea? Lumia? Neelia? Ottelia? Viola?
Vierailija:
Olisko se sitten parempi? Vai Marivia niin olisi via-loppu.ap
Jos luet vauva-lehden nimitohtorin palstaa, niin veikkaan, että pitäis tätä outona väännöksenä. Voi olla, ettei mene tosiaan läpi nimenä viranomaisilla. Kts. tästä Vauvan saitilta Nimet, siellä jotain kommentteja.
Täytyy sanoa, että näistä nimikeskusteluista saa parhaat naurut, vaikka vähän enemmän empatiaa vois olla kyllä ilmassa...
Onneksi ap tuntui olevan hyvällä asenteella liikkeellä.
Entäs eksoottisempi versio Galevia / Galivia?
Olivia ja Galevia, vähän niin kuin Onneli ja Anneli.
Ihan yhtä looginen kuin Juhania tai Tapania.
A lopussa ei tee nimestä tytönnimeä. Jos olisi Kalivia, niin siitä ei tietäisi onko tyttö vai poika.
Voi lapsiparkaa jos tuo menee läpi..
Entäs muita nimiä? Viola sopisi hyvin Olivian kanssa.
lapsenne tulee kärsimään tuosta TEIDÄN erikoisuuden tavoittelusta, joka meni nyt ihan ojaan.
lastanne tullaan kiusaamaan kaleviksi, haukutaan.
sääli tytärtänne. todella.
Olivia ja Gevalia, sopii hyvin siksikin että tapasimme miehen kanssa aikoinaan Gävlessä.
Olivia Vilhelmiina ja Gevalia Johanna, miltä kuulostaa?
ap
Amalia, Amalia
laula mulle laulu rakkaudesta
amalia,amalia
laula mulle sydämestä
onnettomasta
Kun ensin Oli-via ja sitten Tuli-via :)
Forkkumestarin kunniaksi. Toinen nimi voisi olla vaikka se Gevalia. Kimilia Gevalia Pöntynen!
Voi kuulostaa Kalevilta, Kalevia ei saa häiritä! Mitenkäs olisi Viola?
Kaunis ja pehmeä selkeästi tytön nimi (a-loppu)
ap
Arvaa vaan mikä olisi lapsen lempinimi koulussa?
Tulikos sitten mieleen, että siihen saattaa olla ihan hyvä syy?
Mut oikeasti hyvä nimi Olivian siskolle olis Salivia, maustekasvi myös.