Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassu G: Mikä ostamatta jäänyt kirppistuote jäänyt harmittaan?

01.11.2007 |

Tällainen pieni leikkimielinen gallup...:)

Mulla on taas vaihteeks tullu käytyä kirpparilla säännöllisen epäsäännöllisesti. Yleensä vähän pika-pikaa jonkin kauppareissun yhteydessä (ja isi kotona lasten kanssa:)) ettei oikeen ehdi jäädä ostoksiaan miettimään.

Mikä on sinua jäänyt harmittamaan kun et ole ostanut?

Itse näin vähän aikaa sitten pussillisiä prätkähiirimopoja+hiiriä 6e/pussi enkä ostanut! Pojalla oli tässä vaihe ettei sen muutamat prätkähiiret kiinnostaneet, nyt alkanut leikkiä niillä taas kovastikin, ja ajattelen vain miten paljon olisi noista tykännyt! Huoh:(

Sitten oltiin just puhuttu että ostettais uusia lautasia ja näin kirpparilla ison pinon Arabian Teema-lautasia 20e iso pino. Jäi harmittaan ja seuraavana päivänä kun olin menossa niitä ostamaan, eihän niitä enää siellä ollut..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantoliina, trikoinen pikku ruu muistaakseni. Nätin värinen ja tosi vähän käytetty. Trikooliina mulla kyllä on jo, mutta... Hinta oli tosi paljon alhaisempi kuin ikinä missään nettihuutiksissa tai kirppareilla.

Vierailija
2/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän olisin voinut ostaa, jos olisin huomannut:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=63635492

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi reimatecin vk-haalari, joka oli todella siistissä kunnossa, hintaa oli kyllä 40e, eli ei nyt mitenkään halpa, mutta eipä keväällä löydy sen hintaista siistiä reimateciä taas mistään..

Tein superlöydön vähän aikaa sitten kun kävin ensiksi eräällä kirpparilla, ja katsoin vaan pikasesti että oli joku villakypärämyssy (tai sekoite) yhdellä pöydällä, hintaa oli 20 senttiä, ajattelin että ei voi olla hyvä kun noin halvalla myydään. Seuraavana päivänä menin ajan kanssa kyseiselle kirpparille, ja tuo kypärämyssy oli aina vaan siellä, tarkemmin siinä sitten kattelin, niin se olikin Ruskovillan, ja ihan hyvässä kunnossa. Nyt tuntuu sitten vastaisuudessa tosi ankeelta maksaa jossain huutiksessa samanlaisesta paaaaljon enemmän :).

Vierailija
4/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi sitten menin kirpparille ja näin kun eräs nainen otti tangosta hurjan kauniin legon 2-osaisen toppapuvun juuri nenäni edestä. Tosin en ehtinyt nähdä hintaa, mutta täällä hyvin kohtuulliset kirpparihinnat...

Nainen piti kädessään ja mittaili pukua, oli jo viemässä takaisin. Seurailin " kieli vyön alla tilannetta" että jos laskee takaisin niin " isken heti kynteni pukuun" .

Lopulta noin 5 min. jälkeen nainen lähti puvun kanssa kassalle... minä viereisellä kassalla ostin jotain olematonta ja kaukokatselin pukua haaveilevasti... JOS OLISIN OLLUT EDES 5 MINUUTTIA AIEMMIN APAJILLA.

Tästä siis kulunut jo kuukausi eikä helpota vieläkään... AAARGGGG!!!!

Vierailija
5/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäkihallin kirppiksellä tänä syksynä tein löytöjä yhden pöydän luona ja huomasin reimatec-takin roikkuvan rekissä. Toinen ostaja sen kuitenkin ehti napata ennen minua. Myyjä pyysi kyseisestä takista 2,5e ja ostaja yritti tinkiä hinnaksi 2e... Takki oli ehjä, siisti ja olisi ollut juuri sopivan kokoinen. Kaupat tuli, joten kyllä harmitti, takki olisi ollut uskomattoman edullinen ja toinen vielä tinkii hinnasta... No, parempi onni toisella kertaa.

Sen olen kyllä oppinut, että nopeimmat vievät parhaat, joten ei kannata jäädä miettimään tai saa taas jälkikäteen harmitella.

Vierailija
6/8 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viikkoa katselin sinistä maljakkoa kirppiksen ikkunassa. Mies oli sitten yhtenä päivänä menossa ostamaan sitä minulle ja se oli myyty! Se ei ollut mikään design maljakko, joten ei ole toista samanlaista näkynyt.

Ja kerran oli hyväntekeväisyyskirppiksellä kaikki tavarat puoleen hintaan. Siellä olisi ollut myös kaunis arabian kannu, jota mietin vähän liian pitkään ja joku toinen ennätti sen ostaa.

Vierailija
7/8 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun poika oli vauva, jätin kaikki 90-100-senttiset vaatteet sinne liian isoina. No, olisivat ne tietenkin vieneet tilaa kaapissa, mutta myöhemmin harmittamaan jäi etenkin Legon(?) kiva välikausitakki parilla eurolla, joka nyt olisi sopiva.

Sitten toisaalta on paljon sellaista, mitä ON ostanut mutta mikä harmittaa - lähinnä liian pienet vaatteet äidille (tulee lihava olo, kun niihin makkarankuoriin pukeutuu sitten kotona ja harmittaa oma arviontikyvyn puute). Pitäisi uskoa, ettei synnyttäneen naisen kannattaisi ostaa mitään teinityttöjen pöydistä...

Vierailija
8/8 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinkka oli todella hyväkuntoinen ja siisti, hinta 15 euroa. Silloin ei ollut akuuttia tarvetta, kunahn olin joskus pojan leirikamoja pakatessa että olispa näppärää jos olis rinkka niin olisi pojan helppo kantaa.

Nuo korkeat lastentuolit olisi maksanut 10 euroa kappale, olisi kyllä täytynyt lakata /maalata. Mutta ovh Ikeassa kuitenkin jotain 40 euroa, ja noita tuoleja tarvitaan meillä sekä kaupungissa että mökillä.

Nyt olen ainakin oppinut sen etten ikinä mene kirpparille " katselemaan" ilman rahaa.....